Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

wtorek, 20 sierpnia 2013

10seki

          Hej, dzisiaj temat trochę poważniejszy *-* xd Dotyczy on 10,12,14 seków. Kto je wymyślił? AnanaseQ przez przypadek. Chciała zrobić z nimi test ale były one w tedy zakazane i została ukarana. Potem jednak niepełnoletnia, 13-letnia moderatorka pozwoliła na nie. Tak więc AQ je wymyśliła a funclub14 zaczęła je tworzyć a po niej też inni. O co w nich chodzi? O to, że jak ktoś nie jest twórczy i nie ma pomysłów na film tworzy seki i mówi ,,zobacz moje nowe seki, zarobisz''! Guzik prawda. Ten ktoś zbiera kase na twojej naiwności. Ty zarobisz trzy razy mniej niż on. Są jeszcze tacy, co mówią, że dadzą za np. obejrzenie 10 10sek prezent a tego nie robią! np. Ciacho$47(nie mówię, że wszyscy) Ja sama ich nie robię bo moja kreatywność by się zmarnowała. To nie fair, że robimy film dwie godziny po to żeby jakieś trzy osoby zobaczyły go w formie trzech minut. Co o tym sądzicie? Macie seki? 
PS: Ten post nie miał na celu obrazić tych, którzy robią seki jakby co ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz