Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

piątek, 15 sierpnia 2014

Opłacalność usług diamond

      Hej, w dzisiejszym poście omówimy sobie usługi diamonds oraz postaram się opisać wam jak najprościej, czy każda z tych usług jest przydatna, czy się opłaca, co daje i podam wam wskazówki na to, co trzeba zrobić, żeby taka usługa zadziałała jak najlepiej ;) A więc zaczniemy omawiać naszą pierwszą usługę:
Koło fame! I tutaj pojawia się dylemat. Dla mnie jest to kompletny bezsens, żeby w takim kole płacić 4 diamond, żeby wygrać tyle, co kot napłakał. 500 fame, co dosyć często się pojawia o ile się nie mylę można zdobyć, jak ktoś obejrzy nam film lub 2, co sami sobie z innego konta możemy oglądnąć, najlepiej seka. Koło nie opłaca się moim zdaniem wyższym levelom, no chyba, że jest się w sytuacji kryzysowej, czyli ma się niewiele do następnego levela, ale i tak lepiej sobie za taką cenę kupić sukienkę moim zdaniem.
I tutaj sprawa ma się kompletnie inaczej. Taki status może się nieźle przydać do zareklamowania swojego niesławnego filmu, arta, loterii, bądź konkursu. Można również napisać coś o boosterze. Tanie, więc spoko. Ale najlepiej nie korzystać z tego statusu do jakichś głupich emotek, czy wiadomości typu ''Koffam cię''. No chyba, że jesteś super celebrytą z 200 diamonds, to po co oszczędzać, nie ;/
Booster 4ever ;D I to już się nieźle opłaca do wbijania leveli. Jak kiedyś włączyła go starr_03, jak robiła konkurs na oglądanie jej seków. Wy możecie posłużyć się boosterem publikując w swojej bibliotece filmy Booster od 1 do 20 odcinka np. Najlepiej posłużyć się jeszcze diamond statusem do zareklamowania treści najlepiej ''Kto najlepiej pomoże w levelu podczas boostera dostanie prezenty z listy'', albo unikata ^^
Tutaj sprawa jest dosyć interesująca xd Trochę drogo, ale można kupić masakrę za naprawdę tanio! Z tego, co się orientuję można kupić wszystkie animacje, ciuchy, rzeczy, tła, zwierzaki itp. za połowę ceny! Ja mogłam z tego skorzystać, jak miałam kilka dni temu te 20 tysiecy coinsów w banku xd Właśnie najlepiej, żebyście tyle mieli, bo inaczej będziecie musieli głupio zbierać kasę po chatroomach, chociaż jak dla mnie jest to trochę mało czasu, bo ja np. jak chcę kupić nowy outfit, to właśnie godzinę mi zajmuje dobiór ubrań i kolorów, a jeszcze na moim złomie tak tnie.. xd Zostawię to bez komentarza.
To jest według mnie coś dziwnego. Nie dość, że nasz profil tak olśniewająco nie wygląda, to jeszcze przez jeden głupi tydzień będziemy mieli cekiny za 15 diaxów? Jeśli jesteś ALAKINGĄ, to se kup, każdy kto na ciebie kliknie będzie mógł rozkoszować się pięknem tych olśniewających diamentów, brr.. :) Ale jak masz słabego avka, na którego nikt nie odważy się wejść, to po co? Żebyś to ty się rozkoszował tym widokiem? xd
 Tutaj się kompletnie nie zgadzam. Po jakiego grzyba tracić tyle hajsu za dorośnięcie zwierzaka nie na dorosłego tylko o jedną grupę wiekową? No chyba, że nie masz czasów na karmienie małpiszona, ale moim zdaniem to jest głupota ;/

To moim zdaniem jest jak najbardziej tak ;) Jak masz tego starego zwierzyńca nie możesz kupić innego, bo go nie ma w sklepie, to płacisz nie tak dużo, a już możesz poznać jeszcze słodszą odmianę zwierzaczków ;D
Pozdro można wykorzystać w różnych rzeczach. Np. jako prezent za udział w konkursie, wymianę na unikata, wymienienie się czymś. Trochę jest drogie i za dużo nam nie daje, ale zawsze coś, nie? :D
Jakoś dużo osób korzysta z tej możliwości.
Jest również diamond ride, za 15 diamonds, ale to już zostawiam bez komentarza, Jak kto woli po prostu ;)
Tak w ogóle, to daję piosenkę na dziś. Musisz jej posłuchać xD

2 komentarze:

  1. Mam podobne zdanie. Ps. Nie chcę Tu spamować , lecz
    Zapraszam do znajomych! Mój Nick : kruliczek12212
    Nie pytajcie się dlaczego taki głupi nick.. ;D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń