Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

sobota, 6 września 2014

Sztuczki Google!

       Raz na forum msp znalazłam pewien post mówiący o tym, że jak wpiszemy coś w Google, to uzyskamy niezwykłą sztuczkę stworzoną przez naszą kochaną przeglądarkę! A ty, drogi czytelniku wiedziałeś o tym, że można ''wygooglać'' ciekawe rzeczy? Być może całe życie żyłeś w niewiedzy! (: Wchodząc w elgoog.im możemy wybierać różne fajne rzeczy.


Możemy nawet pograć w Pacmana! Do wyboru, do koloru :)
Post trochę krótki, ale możecie się popisać przed znajomymi ;) W kolejnym poście postaram się zrobić kolejną notkę na temat różnych państw na msp.
I jest jeszcze taka jedna rzecz. Wpisz w google ''Gifura'' i wejdź w pierwszy link. Nie martw się, to nie wirus. To coś innego, ale nie wyłączaj i pochwal się wrażeniami w komentarzu x)


3 komentarze:

  1. Haha, leźę xD Gifura tak ryknęła że się teraz tarzam xD

    OdpowiedzUsuń
  2. hahah kessys mam tak samoXD

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja ale dzięki gifurze nie da rady zagrać w pacmanaxd

    OdpowiedzUsuń