Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

sobota, 20 września 2014

Unikat w tworzeniu postaci? e.o

      Hej, wiem, to kolejny post w dzisiejszym dniu ode mnie, ale zauważyłam bardzo ciekawy błąd! Tworzyłam sobie nową postać (nie pytajcie po co ;p) i pojawiła mi się postać z unikatową bluzką z tego tygodnia uni! Ciekawe, czy wcześniej też się pojawiała.. Jak tak, to już wiem skąd ją mieli moi znaj OoO
Serio? ._. Jaki błąd, ja nie mogę XD Ciekawe, czy inne unikaty też mogą się tak pojawić. Sprawdzałam w dostępnych ciuchach do wyboru i nie było tam tej bluzki. Jedyna wada jest taka, że nie możemy zmienić jej koloru.


1 komentarz:

  1. Też tak kiedyś miałam, ale to było dawno, a unikatów wtedy nie było. Miałam tak tylko raz, więc to zwykły błąd w serwerze ;)
    pozdro:*
    Kessys

    OdpowiedzUsuń