Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

czwartek, 25 września 2014

Brak ubrań na msp!

        Dzisiaj rano sobie relogłam na msp. A tu nagle byłam kompletnie naga! Przerażona pomyślałam, że ktoś się na mnie włamał. Sprawdziłam szafę, nic nie miałam! To nie możliwe - pomyślałam. Przecież na msp istnieje limit ciuchów do wysłania. Weszłam na forum - przeczytałam, że inni też tak mieli. WHAT THE FAK?! Wyszłam natychmiast do panelu logowania. A tam patrzcie, co się działo...

Chciałam jeszcze raz się zalogować, ale wypisywało mi błąd! :( Czy oni zmieniają nam msp? Czy oni usuwają nam msp? Czy oni przywracają nam stare msp?
Ok, teraz dopiero to ogarnęłam xd Dali nam new konka:
Wy nie wiecie co się działo.. ;O Myślałam, że nam usuwają. Modzi mi zawał zrobili! Myślałam, że wszystkie unikaty straciłam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz