Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

czwartek, 11 września 2014

Design studio

Hejooo :*
Tu Kessys, mam dla was sposób na tańszy ciuszek w groszki.
To za pomocą nalepek ;)
1. Wchodzimy do design studia.
2. I wybieramy krój :DD
3. Zobaczcie:


Najtańszy jest nasz dzbanuszek ;)
Jak chcemy taniej, moim sposobem, pomijamy wzór.
4. Wchodzimy w metki, a potem w brązowe ciasteczko :)
5. szukamy dzbanuszka
6. Powiększamy dzbanek tak, aby był większy od bluzki.
7. metka powinna się automatycznie ,,Przykleić" do ciuszka.
moim zdaniem jest korzystniej ;)
Zobaczcie:

to nie jest według mojego sposobu.
gdy się chce dwukolorowe grochy musimy dać minimum 425 S.C..
 
 
Trochę taniej, ale nie mym sposobem.
 można mieć tylko jednokolorowe groszki.
 
 
i nasz niezawodny dzbanuszek ratuje sprawę ;)
kupujemy za 100 S.C. :D
I po co przepłacać?
 
I leży nieźle :))
 
Mam nadzieję, że okazałam się pomocna.
Thx za czytanie B)
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz