Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

czwartek, 4 września 2014

Nowy konkurs - "Rock Night"

Siemka, tu Paula. Wracam po jakiś czterech dniach. Szkoła nie daje mi wytchnienia. Wracasz z lekcji o 16:00, zanim zjesz obiad i w ogóle jest prawie siedemnasta. Potem chcesz chwilę odpocząć, np. na kompie i robi się 18-18:30. Więc musisz zrobić lekcje i robi się 20:00 ;_;. Przynajmniej mi tak mija dzień. Boję się co będzie, kiedy będziemy musieli uczyć się do testów i w ogóle, wtedy koszmar XD. No, ale koniec już pisania o sobie, teraz przejdźmy do posta. :)
Wchodzę dziś na msp i nowy konkurs :D. Bardzo się ucieszyłam, więc znowu go omówmy. ;)


Konkurs nazywa się "Rock Night", czyli rockowa noc.Pomysł jest fajny, logo też ok, na razie w porządku. ^^
Ocena: 9/10 pkt.

Przejdźmy do ubrań.
Ubrania damskie:


Niektóre ubrania są dziwne, a niektóre bardzo fajnie. Jest trochę takich jakby ciuchów dla hipisów, no i innych. Są w sumie 3 fryzury, przy czym jedna dla vip, to ta sama co dla zwykłych użytkowników, tyle, że z pasemkami (jak zwykle :D). Podobają mi się właśnie te włosy z kapeluszem, jak będę miała sc, to pewnie sobie coś sprawię ^^. Natomiast te włosy za diamonds, są dla mnie troszkę dziwne... Jak kto lubi. Szczególnie w oko wpadł mi jeszcze top z krótkimi spodniami (?), nie wiem jak to nazwać :D, za 900 sc nie dla vip. Bluzka z czaszką, ma fajny krój i może też ją kupię. Jest jeszcze parę rzeczy, które są ok, a są takie, które mniej mi się podobają. Kupicie sobie coś?

Ocena: 8.5/10 pkt.

Ubrania Męskie:


I tu modzi się nie postarali. Jest znowu jedna strona, a ubrania nie są jakieś ładne :/. Włosy zasłaniają trochę twarz, i nie wyglądają zadowalająco. Bluzki dziwnie leżą, jakbym miała wybrać najlepszą, to chyba ta za 350 sc. Ta czarna kurtka, bez bluzki, czy coś, chyba jest w tworzeniu moviestar... Fajne są dżinsy i czapka. :D

Ocena: 3/10 pkt.

Animacje:


Animacja Rockin Right
Kosztuje 750 sc
Kategoria Aktorstwo i Taniec
Na obrazku przedstawione jest, co po kolei się dzieje. Najpierw moviestar tak śmiesznie unosi ręce do góry, potem unosi się jakiś dziwny dym i wyskakuje czerwony napis "You Rock". Animacja jest dość droga.

Animacja Awesome Solo
Kosztuje 500 sc
Kategoria Zabawa i Czad
Moviestar po prostu gra na gitarze. Stoi ona bokiem i dziwnie to trochę wygląda :D. Jak kto lubi.


Animacja Vip Session
Kosztuje 550 sc
Kategoria Pozy
Moviestar stoi z gitarą. Nic dodać nic ująć :D. Nawet fajna animacja :>


Animacja Rock Moves
Kosztuje 4 diamonds
Kategoria Pozy
Moviestar stoi jakoś dziwnie krzywo <xd> i pokazuję znak rocka, czy jakoś tak :D


Animacja Clutch Smart
Kosztuje 500 sc
Kategoria Pozy
Moviestar stoi z torebką w kształcie ust. Jak dla mnie taka trochę dziwna ta torebka :D

Szczerze mówiąc nie zachwyciły mnie animki. Niektóre są nawet ok.
Ocena: 6/10 pkt.

Niestety moje msp zwariowało, za każdym razem jak wchodziłam w rzeczy rzeby zrobić screena, był jakiś błąd i pisało wtyczka jakaś tam coś tam -.- z tego powodu nie mam opisanych rzeczy. U was też tak jest? Jak robiłam inne rzeczy było normalnie ;O.

Podsumowanie: 26.5/40
Ocenę ogólną zawaliły głównie oceny ciuchów dla chłopaków. No ale cóż...
Za te rzeczy, których nie ma, wstawiam kilka look'ów, z nowymi rzeczami ;).


I jak? Ja na pewno stąd coś kupię ♥
Chyba już koniec posta...
Więc Pa ♥
PS Powodzenia w szkole :o


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz