Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Pou

          Hej. Znacie taką grę o nazwie Pou? ;D Pewnie, że znacie ;) Jeśli nie to wytłumaczę <xd> Pou to gra na Androida. Od początku mamy małego, trójkątnego ziemniaka. Naszym zadaniem jest dbać o jego potrzeby, czyli dawać mu jeść, bawić się z nim, dbać o jego zdrowie i energię. Nasz Pou będzie powoli dorastał aż w końcu będzie dorosły. Swojego Pou'a mam od sylwestra, koleżanka mi pokazała i się uzależniłam ^^ Wcześciej uważałam, że ta gra jest beznadziejna. Tak wygląda teraz mój Pou:
Dziwny, wiem xd Ale za to jaki poziom mam :o Wiem, niski ;) Z każdą nową aktualizacją są nowe rzeczy do gry :D Niedługo może będzie można mieć partnera i dzieci xd A jak wyglądają wasze Pou?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz