Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

środa, 28 sierpnia 2013

Muzyka na bloga

          Cześć :3 Dzisiaj napiszę wam, jak dodać muzykę na bloga.
1.Wchodzicie w ten link i pokaże wam się cuś takiego:
 Wybieracie kolor paska, ja wybrałam na przykładzie niebieski. Potem klikamy w Playlist.
2. Teraz pokaże wam się to:
 Teraz wchodzimy w YouTube i szukamy piosenek, które nam się podobają c:
 Jak na przykładzie wybrałam piosenkę ze swojego teledysku żebym nie musiała się uganiać z policją. Tam gdzie zaznaczyłam jest link do piosenki. Kopiujemy go i wklejamy pod napisem song url na obrazku którego pokazywałam. W 'song title' wpisujemy nazwę piosenki oraz wykonawcę jeśli chcemy i robimy to samo z innymi piosenkami. Kiedy zabraknie nam miejsca to klikamy w 'Add more songs'. Teraz klikamy w Final Setting
3. Widzicie ten obrazek? :>
 Jeśli chcecie, żeby piosenki odtwarzały się po otworzeniu bloga to zaznaczacie Auto Play, a jeśli chcecie żeby odtwarzały się nie po kolei to zaznaczacie Show playlist by Default. Potem wybieracie głośność. Jak skończycie to Done.
4. Pokaże wam się kod HTLM. Kopiujecie go, wchodzicie na swojego bloga > projekt > układ > dodaj gadżet i spośród wszystkich pierdółek wyszukujecie HTLM/JavaScript i tam w treści wklejacie ten kod. Po zapisaniu rozmieszczenia wchodzicie na bloga i macie tam swoją playlistę :3
PS: Jeśli chcecie ją edytować to klikacie to Import Profile
Kopiujecie z gadżetu gdzie wkleiliście muzykę, kopiujecie kod i wklejacie w miejsce które pojawi się po kliknięciu w Import Profile

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz