Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

wtorek, 30 grudnia 2014

Jak wstawić zdjęcie jako tło na bloga?

           Jestem już w rodzinnym mieście :) Wreszcie dojechałam po pobycie w stolicy ;p
Dobra, a dzisiaj nie o tym. To nie jest blog o moim życiu =,= Wgl to byłam na Hobbicie 4D. o_o Różni się to od 3D tym, że są efekty specjalne do scen, np. lanie wody, ruszanie się krzeseł, opryski, wiatr, błyskawice itp. Tak mi w nogi waliło, syczało, że z kina wyszłam usrana, ale film niesamowity xdd

A więc (oj pani od polaka za początek się wkurzy) masz problem ze wstawieniem tła na bloga? Nie jesteś idiotą! Ja też jeszcze wczoraj miałam xd Musiałam z lekka zmienić bloga na poświąteczny.
Jakoż że większość teł z internetu nie działa jako tło, bo cóż to takiego się pojawia:
Jak wgl zmienić to tło?
Jak mamy tło np od wujka Google, to wchodzimy w blogger.com>nasz blog>układ>szablon>dostosuj>tło>obraz tła
Czasami jednak wyświetla się ten niefajny napis. Żeby go uniknąć nasz obraz musi mieć do 300KB.
Jak mamy obraz, to musimy... Zmniejszyć jego wagę.
Musimy pobrać darmowy program Photofiltre.

Jak go macie, to otwieracie go, otwieracie nasz obraz i zapisujemy jako.
Teraz w takim oto okienku zmieniamy wagę obrazu na taki do 300KB. Jak pociągniemy pasek do tyłu, to możemy kliknąć PREVIEW.
No i zapisujemy. Potem wrzucamy górną metodą jako tło na bloga.
PAMIĘTAJCIE DZIECI, KLIKAMY OK, A NIE CANCEL :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz