Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

poniedziałek, 29 grudnia 2014

Ymm, taki se post ;-;

Witam!
Z tej strony Mira... Taak Mira...
Piszę tego posta, ponieważ postanowiłam coś w końcu zrobić...
Pewnie poleci na mnie fala hejtów i bluzgi.
''No ku**a, dziewczyna wbija po kilku miesiącach na bloga i pisze jakieś pierdoły''
Tak, właśnie tak wygląda moja sytuacja, wchodzę po kilku miesiącach i piszę jakieś pierdoły.
Także przepraszam za moją nieobecność, a teraz do rzeczy.
Mam zamiar organizować konkurs. Potrzebuję 3 osób do komisji.
Konkurs będzie polegał na jak najlepszym przedstawieniu swojego, własnego życia.
Technika dowolna ; można wykonać jako:
-Artbook
-Look, przedstawiający swój wygląd w rzeczywistości
-Zdjęcie pracy wykonanej na płaszczyźnie (może być kartka, karton, co Wam przyjdzie do głowy)
-Film, krótko przedstawiający Wasze życie
Wymagania:
-E-mail na który mogę się skontatkować z zwyciężcą
-Na MSP level przynajmniej 6, o co nie jest trudno
-Mieć mnie w znajomych
O nagrodach nie będę mówić bo nie jestem pewna czy ten konkursik wypali.
To na tyle w tym poście postaram się robić je codzień - co 2 dni.
Dziękuję i pozdrawiam :)
~Shepherd


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz