Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

wtorek, 30 grudnia 2014

3 kreacje na MSP'owego Sylwestra!

Witam!
Z tej strony znów Mira. Piszę tego posta z rana, bo później mogę nie mieć czasu.
Dziś pokażę Wam 3 kreacje na Sylwestra w MSP!
Zaczynajmy!

1. Ten strój jest mało elegancki, bardzie młodzieżowy.















Kolory: Biały, czarny, fioletowy (dominujący jak widzicie), lekki róż.
Włosy koloru pudrowego różu, miały być blond ale postanowiłam że wtedy by to wyglądało bardzo zwyczajnie, więc wybrałam różowy. (Nazwa: Glamour Girl, koszt: 800 SC)
Buty fioletowe, akurat są one z zupełnie innego konkursu. Nie wiem co o nich powiedzieć... Są śliczne, takie słodziaśne. :)
(Nazwa: Satin Glam, koszt: 400 SC)
No i górna część garderoby w kolorach czerni, bieli i fioletu. Jest to bluzka i sweter połączona ze spodenkami.
(Nazwa: Suit Up, koszt: 850 SC)
Bilans kosztu stroju: 2050 SC

2. Ta kreacja jest elegancka, pasuje bardziej do balu niż na normalnego Sylwestra.















Kolory: Fiolet i granatowy.
Blond włosy, które są przyzwoite i nie rzucają się w oczy. Moim zdaniem pasują do tego stroju. Są one ze świątecznego konkursu.
(Nazwa: Tighten Up, koszt: 500 SC)
Sukienka w kolorze granatowym z fioletowymi dodatkami. Bardziej dominuje tu fiolet, ale ja się skupiam na podstawowej części sukienki.
(Nazwa: Evening Gala, koszt: 1400 SC)
No i buty w kolorze bieli i granatowym. Uważam, że pasują one do całego przebrania.
(Nazwa: Feather Light, koszt: 500 SC)
Bilans kosztu kreacji: 2400 SC

3. No i trzecia, moja ulubiona kreacja w stylu Heavy Metal















Strój zakupiony już przezemnie (hyhy). Nie podam jego 'statystyk' można zrobić mi look'a i go kupić.
Tylko proszę Was, najpierw spytajcie się mnie czy można, a jak ktoś już kupił to przynajmniej zostawcie komentarz przy look'u abym wiedziała kto go kupił :) PS. Odrazu mówię, że nie należy on do najtańszych strójów

To na tyle w tym jakże króciutkim poście, wiem postaram się robić dłuższe.
Zapraszam na TEGO posta, tam macie wszystko o konkursie organizowanym przezemnie.
Dziękuję za uwagę i widzimy się w kolejnym poście!
Pozdrawiam
~Shepherd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz