Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

wtorek, 10 marca 2015

Pixi Star = Kto to? +Jak do niej napisać

Witajcie Misiaczggi wy moje ;**
Tak, to moje fejmowskie powitanie.
No. Nie wnikać xdd
Opowiem wam o Pixj stat. 64 lvl, wieczny vip.
Pixie to nic innego jak nowy dodatek do filmów,
to konto stworzone przez modów, u chłopaków jest facio jakiś zamiast Pixeła xdd

Tak czy inaczej na komp nje moża do njej napisać.
Ale na tab owszem! Xd
Napisałam już do niej. JAKI SWAG XD
Nie odpisała. DZIWNE XD
Jak napisać do Pixi?
1. Włazimy w msp na tab/tel.
2. Wchodzimy w zdj/art.
3. Wchodzimy w zdj/art przyjaciół.
4. Włazimy w zdj Pixi a pote  w profil Pixi.
5. Pisać do niej xd
 TO PISAŁA KESSYS KWIATONATORKA XD

9 komentarzy: