Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Jak stać się sławnym?

     Cześć, nie wiem, czy dzisiaj Paula coś napisze, więc ja to zrobię ;)
Dzisiaj zajmiemy się kwestią celebrytów na msp. Mają oni wysokie levele, 30 level wzwyż. ALAKINGA, Arli i inni do takich należą. Co zrobić, żeby się takim stać? Skoro dzisiaj tak (nie)łatwo zdobyć soki level? ;d
Zaczniemy od wzbicia się przez filmy/seki.
1. Twoje filmy muszą być porywające. Muszą mieć dużą ilość zakupionych teł, rzeczy, aktorów z dużą ilością animacji, muzyki dopasowane do każdej sceny. Ale tutaj możecie zobaczyć, jak zrobić dobry film. Już wam to wyjaśniałam i już wyjaśniać nie będę :)
Ale nie trzeba wcale robić filmów, żeby się wzbić. Paczajcie na to:
Można to zrobić za pomocą seków! Użytkownik 12ola121 zrobiła seki i ile na tym zarobiła! Ale jak np też robię seki, ale nie mam tyle wyświetleń. Dlaczego? Bo znajomi też się liczą ;)
Moja dziecinna liczba znajomych zapewne rozwali niektórych z was ;) A miałam ich o połowę mniej, kiedy liczyłam na cud. Jak ja mam mieć 200 wyświetleń, skoro 2 razy tyle to moi znajomi? Jeszcze 1/4 moich znajomych odeszła. Teraz, jak wreszcie kupiłam vipa, to przyjmuję praktycznie każdego, ale gdzieś tak od 10 levela, bo pozostali odchodzą po jednym dniu ;/ Trzeba mieć jakichś 1000 znajomych, żeby pojawiły się efekty. Ale wtedy ten sposób wam polecam - inaczej z przeładowania znajomych rozwalicie komputer :D Jak znajomi wam nie pomagają, to najlepiej napisać reklamy na forum, pisać do każdego znajomego o tym, pisać diamond wiadomości z reklamą z filmami - po prostu musicie spamować. Ale zrobić seki to jest jedno, ale żeby na nich zarobić to już wgl. Najlepiej, żebyście się wzorowali na moich sekach. Dajecie max znajomych do filmu i co sekundę każdy z nich się musi ruszać, a nawet minimalnie, żeby nikomu nie spowalniać kompa.

2. Artbooki
Tutaj sprawa ma się podobnie do filmów. Musicie stworzyć arta i spamować nim praktycznie wszędzie (nie na ścianach sław. Ja przez to zostałam zablokowana u jednej z nich). Ale żeby twój art zyskał naprawdę dużą popularność, to musisz włożyć w niego serce i sprawić, żeby był ciekawy i warty polecenia. Zademonstruję wam rodzaje artów:
- Wpadka w... Najczęściej robiona przez głównego twórcę - Mambaa13.
Oto przykład. Ja mówię wam, nie warto kopiować tych artów, bo nikomu jeszcze nie wyszło to na dobre!
- Lady GaGa vs. Rihanna itp.. Tego tez już nie róbcie. Każdemu się to chyba już znudziło.
- Błędy w animacjach, ubraniach.. To już się przejadło, naprawdę.
- Ogłoszenia/Uwagi/Oddanie ciuchów. Tego typu arty służą głównie do ogłoszenia czegoś, nie do rozrywki.
- Pomoc. Są to arty robione po to, żeby zdobyć jak najwięcej love it. Dlaczego pomoc? Bo np. Pomóż Ani zjeść gofra, czy coś tam. Kończy się tym, ze gdy artbook jest na głównej, to wszystko jest już w nim wykonane ;) Jeśli macie na to naprawdę dobry pomysł, to polecam.
- Arty rysunkowe. Robi się w nich rysunki np. za pomocą ubrań i stara się stworzyć rysunek/twarz jakiejś postaci. Można też w nich przedstawić coś z msp,np. forum. Jeśli umiesz taki wykonać, żeby wyglądał świetnie, to czemu nie ;)
- Pomysły na msp, to arty robione przez kogoś, kto daje pomysły na to, jak mogłoby wyglądać msp.
- Inne ( nie pamiętam xd)
Nie możecie kopiować artów, obrażać w nich kogoś, robić arty dla lovków, owijać innych w bambuko, robić bezsensowne arty, bo daleko z nimi nie zajdziecie.

3. Forum
Tutaj nawet jak masz kilkanaście tysięcy postów na forum i twój temat jest bardzo sławny, to ty fejmem nie zawsze zostaniesz, ale możesz spróbować.
Co musisz zrobić:
- Twój temat musi mieć zachęcającą nazwę typu ''Oddam unikaty''.
- Twój temat najlepiej, żeby był w formie zabawy WYMYŚLONEJ PRZEZ CIEBIE, a nie zgapionej od kogoś.
- Jeśli twój temat znika z pierwszych stron forum (jest zastępowany przez inne), to wpisz w nim ''up'', a twój temat znów będzie na początku.

4. Blog
Stwórz bloga o msp, zareklamuj go, a jeśli stanie się on sławny, to razem z tobą. Oczywiście ie twórz go tylko po to. Ja mam bloga, ale różnicy nie widzę xd

5. Pomoc
Jeśli będziesz pomagał ludziom na msp, nie okłamywał ich, spełniał ich marzenia, to będą cię polecać ;p

6. Konkurs
Wygraj konkurs na msp i stań się sławnym :D Możesz stać się sławny po prostu dając film an konkurs (najlepiej przed zakończeniem zgłoszeń do konkursu, najlepiej o 22:59 ;) )

Więcej sposobów nie widzę. Looki za dużo nie dają. To... pa! :)

10 komentarzy: