Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

niedziela, 24 sierpnia 2014

Jak zarobić dosyć dużo sc i fame?

Hejkaa. Dzis napiszę jak mieć dosyć dużo sc i fame. Czemu dużo- gdy miałam jeszcze vipa zarobiłam na tych sposobach aż 15 tysięcy sc. Wbiłam sobie jeszcze cały pasek fame. No to zaczynam ^^

1. Filmy! Możemy zrobić film który trwa 2-3 minuty bądź sekundówki po 10-12 sek. Wtedy możemy dzielić się swoimi kreatywnymi filmami bądź prostymi sekundówkami. Gdy ktoś nam obejrzy film dostajemy po 25 sc i 200 fame. Możemy robić to samo, czyli oglądać innym filmy więc dostaniemy 10 sc i 200 fame.
2.Awards! Nie wiesz co to awards- W naszym profilu, gwiazdka w lewym górnym rogu. Gdy wbijemy całe awards czyli 4 etapy, możemy dostać ponad  700.000 fame.
3. Przyjaciele! Przyjaciół zapraszamy po przez e-maila. Gdy nasz przyjaciel wbije 6 lvl, my mamy zysk w wysokości 200 sc.
4. Vip! Vipa możemy kupić poprzez kartę kredytową bądź telefon komórkowy. Gdy kupimy Vip Elite na rok dostajemy 91.000 sc.
5. Look's! Gdy mamy fajny gust i dużo sc kupujemy strój. Zapisujemy go w postaci look's. Możemy swoich znajomych zachęcić do kupowania go.
6. Gry! Graj z swoimi znajomymi w gry. Gdy gramy pierwszy raz w jakąś grę i wygramy ją dostajemy 5-20 sc i 500 fame.
7. Room. Chodź po roomach i zbieraj woreczki leżące na ziemi. Zbieramy sc jak i fame.
8. Znajomi! Możemy się z nimi wymieniać się filmami. Przykładowo 10x10 sek. Warto spytać który sek ogląda Wasz znajomy bo może Was oszukać.
9. Pomoc innym! Wystarczy że damy komuś grafa na pewno to doceni. Tak samo on potrzebuje pomocy jak Ty!

Wypisałam chyba wszystkie pomysły które przyszły mi do głowy, więc mam nadzieję że Wam pomogłam.
Do następnego! ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz