Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

piątek, 22 sierpnia 2014

Kluby

      Dzisiaj sobie obczaimy KLUBY! 
Jak ktoś nie wie, to klub, to jest takie fajne coś, co możemy sobie stworzyć na msp, kiedy mamy vipa. Możemy również dołączać do innych klubów i dodawać w nich komy, filmy, arta, looki i filmy YouTube.
Kluby nie są już takie sławne na msp, bo są bardzo stare. Kluby, które mają najwięcej członków są od początków msp. Chcesz stworzyć klub i reklamować się w nim oraz czuć się fajnym? xd Załóż go już teraz! (Alternatywa, zostań członkiem dla nie vip!) Jak wejść w kluby? Oto arcyciekawy poradnik:
- Wejdź w miasto filmów i wejdź w kluby
Jeśli wam się nie udało, to spróbujcie jeszcze raz :) Teraz możemy stworzyć własny klub!
Teraz nareszcie możemy stworzyć nasz wymarzony klubik ^^
Zapamiętam tą nazwę do końca życia *-* xd Tak, stworzyłam ten klub. No i co teraz możemy w nim zmodyfikować? No oczywiście wszystko! :D

Po wejściu w swój klub możemy edytować logo jak również tło, na którym będą wyświetlać się wszelkie okienka. Np ja zrobiłam to tak xd
Tak, bardzo normalny klub C; ON ISTNIEJE!
Teraz zaprezentuję wam funkcje klubów.
W aktywności możecie wrzucić filmy. W komentarzach komentarze (xD), a w członkach możecie zobaczyć, kto należy do tego klubu ;) W sumie, to wszystko jedno, czy jesteś właścicielem, czy członkiem. I tak w klubach wszyscy się tylko reklamują ;) A jak chcecie wrzucić filmy, czy cokolwiek innego:
 Możecie wrzucić tylko swoje filmy. (:
A tak btw, to możecie wyszukiwać klubów i zostać ich członkami. Z działaniem w klubach nie powinno być problemu, ale jak do nich przynależeć?
Macie zaznaczone. I możecie działać!
Powinnam się już z wami pożegnać, ale jeszcze taka mała podjarka na koniec ^^

Yayyy! \(^o^)/ Nareszcie spośród 20 pytań jedna dziewczyna mi odpisała na prośbę wymiany unikatami i za cenę bluzki z mojego nieważnego już arta zdobyłam moją ulubiona bluzeczkę, na którą tak bardzo miałam chętkę! Jeśli ty drogi czytelniku chciałbyś ją mieć, to wymienię się TYLKO ZA INNEGO UNIKATA! Taka bluzka już jest coś warta, an szczęście ;o Bo jak się wymienię za pozdro, to już nie będę miała rzadkich unikatów i nikt mi ich już nie da. Ach, jak się zdziwiłam, gdy nie mogłam kupić tamtej bluzki na Nelce, a teraz, gdy ją przesłałam, to udało mi się za nią wymienić! *o*


1 komentarz: