Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

czwartek, 28 sierpnia 2014

Uwaga! Oszuści!

       PRZYPOMINAM, ŻE DO 1 WRZEŚNIA MOŻNA SIĘ ZGŁASZAĆ NA REDAKTORA! SZCZEGÓŁY W TEJ NOTCE!
Wczoraj wieczorem mimo to, że czułam się, jakbym nie była do końca trzeźwa (xd) na szczęście użyłam mózgu w pewnej sprawie. Miałam w znajomych pewną dziewczynę, która szastała unikatami i akurat chciała się nimi wymienić. Ja, jak wiecie mam od niedawna tylko jedną, popularną bluzkę-unikat. Chciałam się z dziewczyną wymienić. Jej propozycja wydała mi się dość dziwna. Sami zobaczcie:
Karolcia2468101214 - jeśli kiedykolwiek zechcecie z nią się wymieniać, to od razu to przerwijcie! NIGDY nie należy dawać drugiej osobie najpierw obiecanego prezentu, a potem czekać, aż dostaniecie swój. Najlepiej zrobić tak, jak jej zaproponowałam, a jej się nagle odechciało :/ Coś tu nie gra, tym bardziej, że gra ona od niedawna, a unikatów ma w brut.
Najlepiej przed wymianą zerknąć jeszcze na ścianę naszego ''przyjaciela''. Ja tak zrobiłam po odmowie i znalazło się nagle setki komentarzy na temat nie oddania obiecanych unikatów. Raz nawet na forum wyczytałam, jak dziewczyna została oszukana pod pretekstem ''popsutych wymian'' i liczyła na prezenty. No bez jaj, żeby tak się nabierać. Raz dostałam w tyłek, jak mnie oszukali, więc już teraz nie robię niczego w tak głupi sposób.
Szczególnie należy uważać na wymiany cennymi unikatami. Gdybym ja straciła tą bluzkę, to nie wiem co bym zrobiła :s Taki oszukistów jest mnóstwo, po nieudanej transakcji zwyczajnie was zablokują. Musicie uważać na to, co robicie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz