Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

sobota, 23 sierpnia 2014

Hey: Nowa redaktorka

Hey. Jestem nową redaktorką Eylon możecie, mówić do mnie Ewelina bo tak mam na imię. Moviestarplanet mam już od 2 lat i mam 18 lvl. Aby się lepiej poznać opowiem Wam o sobie.  No to więc:Mam na imię Ewelina, jak już wiecie. Mam 13 lat i idę do 1 gimnazjum. Moją ulubioną grą internetową jest Transformice i Moviestarplanet. Lubię też siedzieć na Facebooku. Lubię oglądać Pora na przygodę, Steven Universe, Niesamowity Świat Gumballa i Tajemnice domu Anubisa. Czasami oglądam też Ukrytą Prawdę etc. Przeważnie Cartoon Network i TVN. Jestem harcerką. Lubię gdy są nocki- gramy w grę terenową po cały mieście , a później chce mi się spać w dzień. Moje ulubione jedzenie to spaghetti. Ubóstwiam anime- No 6, Naruto,Bleach,HunterxHunter,One piece i wszystkie inne. *W* Siedzę na Nyanyan-Otaku do Ataku.
Mam starsze siostry i jedynego brata  (koffany :c) Lubię chodzić do szkoły, z względu na klasę. Mam 160 cm wzrostu. O resztę możecie pytać.


1. Jak użyć na SWOJEJ moviestar animację, której nie mamy?
Może wydawać się to trochę skomplikowane, ale w rzeczywistości jest to bardzo proste. Wystarczy, że w momencie, w którym chcemy użyć odpowiedniej, niezakupionej przez nas animacji, dodajemy do filmu postać, która tę konkretną animację posiada:

Potem, włączamy wybór animacji u tej osoby.

Następnie przeciągamy naszą moviestar na animacje. (Postać może zostać dociągnięta tylko do miejsca, w którym zaczyna się okno z animacjami.) Na zakończenie puszczamy i bardzo szybko klikamy w wybraną sztuczkę.

2. Jak dodać do filmu moviestar, której nie mamy wśród znajomych?
To także nie powinno sprawić nikomu problemów. Wchodzimy na profil osoby, którą chcemy mieć w swoim filmie i klikamy "Wyślij wiadomość". Kiedy otworzy nam się poczta, naciskamy na ikonę zmniejszania w prawym, górnym rogu.

Po zmniejszeniu czatu możemy zacząć robić film. Moviestar będzie na samym końcu listy znajomych. Myślę , że przydatna w tym miejscu jest wyszukiwarka.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz