Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

czwartek, 14 sierpnia 2014

Konkurs ,,Eco Warrior''.

      Hej, dzisiaj po raz pierwszy na tym blogu zaczniemy sobie omawiać najnowsze konkursy! Wiem, że do tego powinnam przydzielić odpowiedniego redaktora, ale na razie jest on za mało popularny, aby ktokolwiek się do niego zgłosił ;) Może moje koleżanka zechciała by na nim pisać, akurat powróciła na msp. Zapytam ją o to, chyba, ze sama to przeczyta ;3 (Paula, jak to czytasz, to napisz od mnie xd) A teraz przejdźmy do omówienia konkursu ,,Eco Warrior'', czyli w języku polskim ,,Ekologicznym wojowniku'', lol :D Najpierw motyw:
Motyw dosyć... dziwny. Na samym początku, jak nie przeczytałam tytułu, to pomyślałam, że to jakiś konek o wróżkach, czy coś xd No to idziem dalej ;>

2 strony dla dziewczyn, ale ubrania moim zdaniem słabe ;/ Jakieś afrykańskie sukieneczki, albo wiejskie, bluzki na dyskotekę, dziwne, bajeranckie kolczyki.. Co tu takiego ekologicznego? Jedyne co mi się tu podoba, to te dwie kitki. Chociaż dla zwykłych użytkowników strasznie drogie. Oczywiście te ciuchy wykreślone prze zemnie nie są z tego konkursu.
A co my mamy u chłopców? (zgaduję, ze jedna strona)
Taaak.. Te buty i łańcuszek są takie, jak u dziewczyn xd Obie czarne bluzki po prostu obrobione z logami recyklingu i wrzucone do konkursu, wooooow. Te włosy i te dwie kurtki mogą być, bo coś nowego, co nie? A teraz spójrzmy na animacje:
What the... Pomieszanie z poplątaniem. Ta pandka dla vip nie wiem skąd się urwała. (Pozdro do Pauliny, wiesz czemu i napisz w końcu do mnie ;>) Chociasz... Czy to nie Po z Kung Fu pandy? ;O
Dzięki tej kuli mogę stać się jasnowidzem, przepowiem twoją przyszłość, tylko umów się ze mną xd
Te kosze na śmieci wyglądają bardzo realistycznie, drzewko, co wyrasta w 3 sekundy również. I dzięki temu sprzątaczowi nareszcie będę mogła zająć puste miejsce w filmie i wywalić na chodnik takiego sprzątacza, totalnie kupuję xd
Jeśli chodzi o te drzwi to to jest chyba jedyna animacja, która może się przydać. Koniec wchodzenia moviestars w drzwi! C;
No ale przyszłą kolej na rzeczy:

Ach te dziwne pandki.. ;-; Chociasz... Rowerkiiii! Ale fajnie! Tylko nie wiem, czemu ten kosz jest dla vip.. Normalni ludzie nie mogą wyrzucać śmieci? Jakims prawem?! xd Wgl to AWE drzewku za to, że jest takie.. realistyczne!
NO ale nie zapomnieliśmy o tłach?

Oczywiście fajniejszy wygląd tła jest dla vip. Tła ani trochę nie kojarzą mi się z recyklingiem, ale faktycznie z jakimś Fairy Tail'em. Tła bynajmniej dziwne i twórcom dramatów opartych na życiu rzeczywistym nie potrzebne. No ale jak kto woli ;/
Moim zdaniem konkurs jest z lekka dziwny, no ale czego można było się spodziewać po konkursie ekologicznym xd Jedynie rowery i niektóre ubrania przypadły mi do gustu, a tak to rzucić w kąt i tyle go widzieli xd No ja się z wami żegnam na dzisiaj, posta już nie będzie, do widzenia. A i konkurs oceniam 5/10. Nic w nim porywającego nie znajdziemy, więc możemy go pominąć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz