Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

wtorek, 12 sierpnia 2014

Powracanko + reklamy ;)

      Cześć, tutaj Amy 200 ;3 Raczyłabym się z wami podzielić zaistniałym faktem. POWRACAM NA MSP?! Tak, ale nie wiem, czy aby z taką samą częstotliwością, co kiedyś. Msp puściłam w zapomnienie, ale jakoś nie potrafię do końca zapomnieć tej gry. Tyle kasy w nią poszło, tyle stresów i tyle blogów, że nie potrafię sobie odpuścić tej gry. Tym bardziej, że simsy mi się znudziły i nie mam w co grać ;) Również z tym postanowiłam powrócić na bloga. Nawet więcej ludzi zaczęło na niego wbijać. Razem z tym, że powracam na bloga, to... REKLAMA! Zareklamuję na blogu moje seki, bo muszę jakoś wbić level, prawda? W jakieś 2 dni dzięki reklamie seków wbiłam 13 tysięcy starcoins O.o A level do takiej sumy pieniędzy jest bez sensu ;D Mam ok. 190 seków, z czego 170, to 12 sekóndówki. Miłego wbijania starcoinsów.
      Jeśli chodzi o to, że nie robię zwykłych filmów, to jest to spowodowane tym, że nie mają one oglądalności. Powrócę do nich, jak będę miała większą ilość widzów. Przy okazji kupiłam vipa na miesiąc, bo akurat te przeceny... :D Posty będą pojawiały sie nieregularnie, ale postaram się, żeby nie pojawiały się rzadziej, niż co 2 dni. Mój nowy image:
Obecnie jaram się nową animą: Angel Beats C; Postaram się dodać jakieś nowe piosenki na bloga ;D A i tak w ogóle piosenka na dziś:
Bye C;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz