Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

czwartek, 15 sierpnia 2013

Boonie Bounce

          Hejoo :o Dzisiaj zaprezentuję wam najnowszą aplikację od MovieStarPlanet :) Jest nią Boonie Bounce. Aplikacja jest przeznaczona na IPady, Smartfony, Tablety.. Tylko nie na Androida :( Niestety, ja takiego mam. Na szczęście moja siss ma Ipada więc korzystam :) Tak więc gra jest w języku angielskim. 
Więc kiedy zainstalujemy aplikacje to pokaże nam się pierwszy poziom. Przesuwamy palcem w prawo i tam w oknie connect to msp czy jakoś tak się logujemy. Potem zaczyna się zabawa :D
Mamy cztery poziomy, zaczynamy od pierwszego. W grze poruszamy się gdy ruszamy urządzeniem. Nasz boonie skacze i gdy wlatuje w bąbelki podnosi się. Kiedy wleci w fame i starcoins podnosi się wyżej i dodatkowo po spadnięciu i po końcu gry dostajemy je. W grze nie zabrakło też czarnego harakteru: czaszki! Może ona pojawiać się w dowolnym momencie i musimy ją omijać, inaczej się nas uczepi i jeśli jej nie uciekniemy to zabierze nam dwa fame. Jeśli chodzi o serduszka to kiedy będziemy spadać to klikamy na save me i odejmie nam jedno serduszko a my będziemy mogli dalej grać
Jest to gra o wiele lepsza niż On Location. Daje jej 7/10 :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz