Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

poniedziałek, 1 grudnia 2014

Kalendarz adwentowy + jak zrobić efekt kursora

        Jak się wam wgl podoba nowy, świąteczny wystrój bloga? :) Trochę się potrudziłam, szykowałam wszystko, wchodziłam to na układ strony, to na bloga, żeby zobaczyć, czy wszystko jest ok. Jak widzicie wszystkie gadżety oprócz tej strzałki przewijającej strony zmieniłam pod kolor :) Strasznie się męczyłam nad zmianą tła :( Ciągle mi pisało "przepraszamy, ale obraz jest za duży'' .-. Tło byłoby bardziej świąteczne gdyby blogger nie zawalił. Jeszcze się z chatem męczyłam, żeby wielkością pasował ;-; Ale nie marudźcie, jest pięknie.
To teraz obczaimy sobie nowe kalendarze na msp i inne udziwnienia :>

I uwaga, nie będzie oceny konkursu, bo jest taki beznadziejny jak matkę kocham.

Nowy kalendarz, NO KURCZE PO RAZ CZWARTY TAKI SAM xdd Chyba nie chce im się zmieniać. Całe msp nam zmienią, ale taką pierdołą się nie zajmą.
 Taki o to znaczek jest.
 A taki kalendarz, Oczywiście piłują, żeby tylko vipy nie marudziły, że straciły kasę. Taką czapkę jak na razie dostałam. Oczywiście jakiegoś szaraka, kolorem nie pasuje do moich ciuchów.
A oto, jakie wonty mają, jak się dobijam do reszty.
Na aplikacji msp (takie gówienko na telefon, nie polecam) dostajemy przez cały adwent jakieś prezenciki, ale obawiam się, że są takie same, jak w poprzednich latach, widać po kwiatku.
_________________________________________________________________________________
A dzisiaj pokażę wam, jak zrobić efekt kursora na blogu. Już jakieś osóbki mi się o to pytały i żeby wam to ułatwić pokażę wam instrukcję. Jak nie wiecie co to jest ten efekt, to to coś takiego wyskakującego z kursora, co u mnie teraz można zobaczyć.
Wchodzicie tu: KLIK!
Takie coś macie i tutaj możecie zmienić kształt na jakiś inny :) Potem tylko kolor i inne drobiazgi.
Następnie macie różnorakie dziwne rzeczy, dostosowujecie to sami i efekt możecie sprawdzić w okienku obok.


Myślę, że na screenach macie wszystko wyjaśnione :) Potem klikamy gotowe, pokaże nam się okienko "Dodaj na blogspot". Potem będzie już łatwo. Króka, zwięzła instrukcja.

Przykładowy efekt:
<to co góruje nad śnieżynkami to kursor xd>

Jeszcze nie zmieniłam niestety loga na nowy nick ._.

2 komentarze: