Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

niedziela, 28 grudnia 2014

Zachowania ze starego msp

        Na sam początek powiem wam tylko, że jutro z rana jadę do Warszawy :)) Yay ^^ Nie będzie mnie w niedzielę, wracam we poniedziałek wtorek w nocy. Robię tego posta w sobotę. Zrobię automatyczną publikację i zobaczycie go w niedzielę ^^ W związki z wyjazdem i że mam 3-4 godziny drogi, to będę na tablecie. Mam w nim internet, ale limitowany i nie będę ciągle msp. Dlatego jak zgłosicie jakieś swoje arty na konkurs, albo do mnie napiszecie a ja nie odpiszę to musicie wiedzieć, że mam powód ;> Arty będę sprawdzać, ale daruję sobie screeny, zrobię je na kompie.

A teraz przejdziemy do posta. Kiedyś, w latach 2011-2012 na msp ludzie zachowywali się inaczej. Robili różne zabawy, pisali ze sobą inaczej niż dziś. Jak się zachowywali?

1. (Tak, znowu numeracja xd) Pisali ze sobą za pomocą ctr. Czyli tak samo, jak przez chat, jednak w statusie :D Czasami dostawałam przez to nerwicy..

2. Ludzie pisali w statusie ,,Czy osoba obok mnie jest ładniejsza ode mnie?''. Jak jej status pojawiałaś się w dolnym ekranem, to ktoś stał obok niej. Dzisiaj już takich zachowań nie widujemy.

3. Top Model w pokojach znajomych oraz w filmach. Oj sporo razy brałam udział w takich zabawach xdd

4. Ludzie czasami "wspólnie" robili filmy. Tzw. pomagali sobie w tym. Mi nieraz tak proponowali O.O

5. Castingi w artach. Dzisiaj ludzie też je robią, ale wcześniej robili je częściej

6. Na forum były tylko i wyłącznie 10seki :c

7. Ludzie kupowali ubrania innej płci i do tego kupowali jakimś cudem... ciuchy z vipa na rok

8. Ludzie czasami wiązali się z modami, przyjaźnili się z nimi, pisali do nich, na ich ściany, mogli sobie pogadać z moderatorami xdd Dzisiaj niestety modzi są nietykalni :c

9. Ludzie mniej narzekali na msp i rzadziej odchodzili D:

10. Nie było wtedy tylu "emo". Wszyscy ubierali się bardziej pastelowo.

11. Więcej osób kupowało vip

Sorka, że post trochę beznadzieja, ale no.. xd


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz