Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

niedziela, 3 listopada 2013

Wygląd Moviestar #1 - dobieranie kolorów

          Po wielu przemyśleniach stwierdziłam, że stworzę program :D Będzie to Wygląd Moviestar i będzie polegał na tworzeniu wyglądu. Trochę skopiowałam od życia moviestar i dzisiejszy temat jest podobny do posta na blogu Abieski, którego napisała jedna z redaktorek. Mówię to żeby nie było, że to jest mój pomysł. Posty programu będą ukazywały się przynajmniej raz na dwa tygodnie. Ok, dzisiaj dobieranie kolorów. Dużo początkujących moviestar ubiera się w ubrania, które kompletnie do siebie nie pasują oraz mają dziwne kolory. Nie wliczając w to trollingów xd Zobaczcie jak niektórzy się ubierają:
Ubrania mogą być ale kolory do siebie nie pasują. Kolor włosów nie jest naturalny. Jedynie twarz tutaj ładnie wygląda. A spójrzcie tu:

                                                
Kolor włosów naturalny (blond), buty z sukienką mają pasujące kolory a tło opaski pasuje do koloru góry sukienki. Tak właśnie należy się ubierać (moim zdaniem). Nie trzeba oczywiście na różowo. Ważne, że jak np. bluzka jest czarno-biała, buty czarno-białe to nie dodacie do tego różowych kolczyków. Oczywiście styl się zmienia. Kiedyś ubierałam się jak śmieć lub jak zabaweczka w stylu Toy Story. Tutaj paleta kolorów. 
Czerwonymi obwódkami zaznaczyłam najbardziej naturalne kolory dla włosów. Jeśli chodzi o ubrania to już sami pomyślcie co, jak i gdzie.

I jeszcze mała podjarka ^^
Dzięki, dzięki, dzięki! Jesteście super :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz