Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

poniedziałek, 26 stycznia 2015

Programy hackerskie

        Taki post już chyba wcześniej powstał, ale ten chyba bardziej do was przemówi. Więc po internecie krąży wiele hacków stworzonych przez "grupy hackerskie". Zapewne wszystkie wydają się wam prawdziwe, ale naprawdę macie 20% szans, że traficie na taki działający. Omówimy dzisiaj skutki takiego hackowania.
Myślicie, że hacków nie ma? To zobaczcie może to:


Przecież to nawet niemożliwe, żeby mieć tyle starcoins, a taki niski level. ._.
Dlatego dzisiaj uwierzycie, że takie programy istnieją. co jeśli chcecie pobrać np. taki program?


Wygląda kusząco, nieprawdaż? Zanim zaczniesz się cieszyć ze starcoins, to musisz wypełnić sobie coś takiego:


A jak? Telefonem! Wysyłasz sms i się pobiera. Niby wszystko ok - jeszcze za darmo, nie? ;) A co się za tym kryje?
Już raz to przerabiałam, więc wiem, co się stanie, jak wyślecie sms'a. Zeżre wam jakieś 4-10 zł z konta. Będzie wam tak żarło 3 razy na tydzień. Będą was nękać sms'ami z jakimiś pierdołami. Musicie zastopować te sms'y, bo inaczej zostaniecie bez kasy.
No dobra, wysłałem te sms'y, teraz dawać program! Program dostaniesz, choć nie zawsze. Czasem trzeba się starać kilka razy. No i dostaniesz, i co?
Wirusy - czyli największa kupa w internecie. Nawet jeśli program nie ma wirusów, to antywirus może zacząć wariować, a jeśli macie takiego avasta, to co zrobicie?
Dostaniecie świństwo, no ale co z tego? Co mi tam wirusy, sms'y, i inne pierdoły. Teraz czas na hackowanie!
I właśnie tutaj przyjacielu znowu się spotykamy - program może wyglądać FABULOUS!, ale nie działa. Dostaliście brokatem po twarzy.
Dobra, ściągamy kolejny program, co tam kolejna kasa w błoto. I teraz - uwaga.. Działa! Mam 5 trylionów starcoins, fame i diamonds na koncie! I teraz kolejny problem - modzi na 99% cię odkryją i zablokują. Jeśli masz niski level, to już wgl się módlcie. Potem ban IP i po prostu rzucić laptopem po ścianie.


A więc nie polecam, nabawicie się wirusów, problemów i fochów. Lepiej kupić tego vipa, na przecenie kosztuje przecież tyle, ile sms za program do hackowania..


11 komentarzy:

  1. Supcio post! :) Mua koleżanka kiedyś pobrała i antywirus jej aż wysiadł xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki! Dzięki Tobie już nie będe taka głupia i nie będe wysyłać sms'ów, znaczy, wysłałam raz na inną strone dwa lata temu, no i na szczęście nie zeżarło mi kasy, bo w sumie jej w tedy nie miałam. Jeżeli chcesz, możesz mnie na MSP zaprosić, jak i wszyscy. Mój nick: MeryyXyyreM. WIELKIE DZIĘKI jeszcze raz! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedyś byłam taka głupia, nawet w 2018 w październiku i mi nic nie zabierało ale moja mama więcej płaciła za abonament. Możecie mnie dodawać do znaj Msp heart8888.
    P.S piszę z konta brata XD.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tu nie ma zadnego programu do hackowania 10/10 XD

    OdpowiedzUsuń
  5. to juz wiem gdzie moj hajs z 20 zl na 10 i 5 czyli 5 zł ale jeszcze zabrano mi 4 czyli 1 zł :(

    OdpowiedzUsuń