Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

sobota, 17 stycznia 2015

Stroje dotyczące konkursu SNOW'S UP! + Info

Hej, z tej strony Mira.
Dziś zaprezentuję Wam 3 kreacje dotyczące aktualnego konkursu czyli Snow's Up.

1. Mietowy komplet ,,Snowboardzista''














Kosztuje 1150 SC i 4 Diamonds. Jak dla mnie nie drogo.
Kolory się potroszce zlewają ale naprzykład mi to nie przeszkadza.


2. Fioletowy komplet ,,Łyżwiarka''













Moim zdaniem kolory świetnie współgrają. Myślałam, że nie znajdę łyżw ale jednak to one mnie znalazły xD
Kosztuje 1550 SC. Tylko 1550 SC, bez Diamonds...



3. Czarny komplet ,,Narciarz''














Kosztuje najwięcej z wszystkich trzech strojów, bo aż 1500 SC i 6 Diamonds!
Kolor czarny przeważnie występuje w tej kreacji, ale pojawiają się jaśniejsze fragmenty.

Okej, nie są to jakieś przecudne stroje ale mogą być.
Teraz informacja dotycząca konkursu organizowanego przezemnie.
Jak narazie uznaję, że on jest zamknięty.
Dlaczego? Ano nie mam wystarczającej ilości osób (8)
Jeśli chcecie aby ten konkurs się odbył, piszcie w komentarzach w poście o KONKURSIE,
lub do mnie na pocztę na MSP. Można pisać także na mój gmail: mirkaxdmsp@gmail.com
To wszystko odnośnie tego posta.
Nie jest on co prawda długi, ale lepsze to niż nic.
A zwłaszcza, że nikt dawno nie pisał posta.
Dziękuję za uwagę, trzymajcie się i do zobaczenia w kolejnym poście.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz