Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

poniedziałek, 5 stycznia 2015

12 rzeczy, które mogą zostać zmienione na MSP

         Ciekawy post, nie powiem :/\
1. Interfejs
Co to interfejs? To całe menu, opcje, fora, część opcji w robieniu filmów itp. Czyli wszystko to, co jest menu z opcjami, możliwościami itp. Interfejs, który na pewno będzie zmieniony:


Na taki szczery róż :)

2. Na MSP na pewno wejdzie więcej unikatów, modzi usuną więcej rzeczy

3. Levele. Na razie będzie 100 leveli, ale jak na Hightcores ze 100 osób będzie miało 100 level, to przyjdzie czas na zmianę. Chociaż ja odejdę z msp do tego czasu xdd

4. Kratki. Przynajmniej ja mam nadzieję, że trochę zmienią ich system.

5. Status VIP. Na pewną dodadzą jakieś nowe VIPY, np. my little pony VIP xdd Pozmieniają plakietki vipa itp. Tak wgl ewolucja plakietek VIP:

6. Filmy. Na pewno zmienią środowisko robienia filmów. Mam nadzieję, że doczekam się kiedyś możliwości przesuwania kamerą.. Czyli, że nie będziemy robili filmów tylko na jednej, nieruchomej scenie jak w teatrze

7. Zwierzaki. Na pewno jeszcze pierdyliard razy zmienią nam nasze kochane booniesy, aby były jeszcze bardziej kochane -,-

8. Ceny. Na pewno kiedyś zmienią ceny naszego vipa. Kto wie? Może kiedyś My Little Pony VIP na tydzień będzie kosztować 20 zł?


9. Chatroomy. Mogą nam trochę zmodyfikować chatroomy. Może dodadzą do nich jakieś mebelki, może dodadzą nowe chatroomy?

10. Kiedyś na pewno zmienią ten przykry błąd:


11. Miasto filmów. Może kiedyś po raz 3 zmienią nam te krajobrazy?

Nie, nie chodzi mi o śnieg, ale o całą "metropolię". Trochę mi się znudziła, ale nie ważne.

12. Kalendarz świąteczny :c

Oto koniec mojego filozofowania. Dosyć filozoficzny post, lubię to :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz