Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

wtorek, 6 stycznia 2015

Niewidzialna(d)

Tu Kess
Chciałabym opowiedzieć wam o pewnej użytkowniczce - Niewidzialna(d).
To takie czuś jak WorekBigosu, DiedFromYou itd.
Tworzy ona filmy przedstawiające ,, Jej historię", np. Zamieszkałam u dziadków, wywołałam ducha i znalazłam list w łazience xD Potem Poszłam do lasu i zobaczyłam dziwne chmury xD Nie no,  beka.
Takie filmy jej produkcji są 3, pewnie było więcej tylko modzi zablokowali.
Polecam jak macie zły humor, będziecie mogli się pośmiać z tego, jak nasza Niewidzialna(d) zobaczyła "samobójce"!
Zapewne niedługo je zablokują, więc także radzę oglądać.
Niezapomniana rozrywka (Macie moje słowo, w tym ostatnim nie było ani trochę ironii!)
Kto by pomyślał, jakie dziecko nieszczęść xD
Zabawne...


Pisała Kessys

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz