Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

sobota, 24 stycznia 2015

Ogarniamy się + nick na Origin

     

Aaaaa!! Ogarnijmy się! Taki to jest spam, że potem normalni ludzie mają do mnie wonty o to, że im nie odpisuję na ich wiadomości, bo myślę, że to kolejne osoby mi spamią pierdołami.
Czy pytanie o pozdro i o prezenty serio wam coś daje? Dostajecie te pozdra?
Jak nie miałam VIPa, to nie było takiego problemu, teraz jest masakrycznie.
Te 5 wiadomości w środku obrazka pisała 1 osoba, noo.. Po co wam to jest? Serio myślicie, że wam coś dam? Jak bym tak każdemu dawała codziennie, to bym miała już -100sc na koncie. 
Co z tego, że mam vipa i wyższy level? A skąd wiecie, że mam kasę (no dobra, mam) No ale skąd to wiecie?
Jeśli chodzi i mój film i o to, kiedy będą nowe odcinki, to zawsze jak wbije 1000 wyświetleń, OK? Jak się coś zmieni, to wam napisze.

A teraz kolejna rzecz, czyli Origin. Gram se w simsy, robię simów, jakieś domki itp. Jak chcecie je sobie ściągnąć, obczaić mój profil, pisać i inne takie, to zapraszajcie do znaj alice11100. Tak, to moje konto, założyłam je, bo musiałam.

A więc co robię, jak nie gram w MSP?


<Oj stary się gdzieś zapodział>



 Tak chciałam wam zaprezentować moją rodzinkę, abyście wiedzieli, że nie gwałcę dzieci w tej grze, tylko gram w normalne rodziny. To jest jedyna moja rodzinka, gram w nią od kupienia czwórki, czyli od końca września jakoś. Ostatnio jaram się ucieczką w plener. od wczoraj właściwie,


Mam 3 pokolenia w simsach - pokolenie starców, ich dzieci i samych dzieci widocznych na pierwszym zdjęciu. To pierwsze pokolenie już zdechło :c Może kiedyś opiszę wam moje rodzinki?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz