Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

sobota, 17 stycznia 2015

your dear boss

       Dziś omówimy postać przez wielu uważaną za dziwną.
Nick w przełożeniu na polski brzmi "twój drogi szef''.
Nieźle.

Ludzie hejtują ją na forum, mówią, że jest dziwna. Sprawdźmy jej profil.


Ma 20 level, czyli taki nisko-średni. Ma dziwny styl. Jakiś taki lalki barbie zabijaki. Naprawdę, będą mi się śniły koszmary. Ale normalnie nie widać na jej profilu nic dziwnego. No może oprócz jej ściany, dużo osób pozostawia tam po sobie dziwne wiadomości.
Wszystko jest ok oprócz niepokojącej biografii ;-;


Jakieś trollingowe to konto, albo po prostu gra na nim jakieś dziecko, chociaż nie sądzę , żeby dziecko tak opanowało angielski.
Aczkolwiek nie wiem, za co ludzie ją nienawidzą. Możecie mi to wytłumaczyć? c:

A i tak wgl, to dzięki za 21 level :D


1 komentarz:

  1. Temat "fejmów" z MSP jest mi ogólnie obcy, ponieważ mnie to nie interesuje. Wiem jednak, że nasz drogi szefuńcio nie jest taki święty. Hejtuje i pod prawie każdym postem na forum można zobaczyć jej komentarz (przeważnie obraźliwy). Ma masę wrogów, ale też fanów, którzy uważają, że jest śmieszna.

    OdpowiedzUsuń