Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

środa, 7 stycznia 2015

Taki króciutki pościk + coś śmiesznego :D

Hej, z tej strony Mira.
Na początek dam Wam tą śmieszną rzecz.
Mnie normalnie ten filmik rozwalił xD
A teraz część nie dotycząca MSP.
Dokładniej troszkę o mnie...
Taak, o mnie.
Ktoś się pytał jak się ze mną skontaktować lub czy podam swojego Facebook'a.
Spokojnie kochani wy moi, niedługo założę TinyChat'a, może podam Skype, Fb napewno nie podam :P Nie wiem czy pokażę swoją twarz, bo już kilkukrotnie wrzucałam moje zdjęcie na MSP ale cóż po chwili usuwałam te fotki. Fuck logic!
No więc to tyle o tym...
A teraz w końcu koniec mego biadolenia i część o MSP.
Że mój mózg odmawia posłuszeństwa dam tu kilka stylizacji zrobionej w Klinice Piękna.
(Nie będą one opisywane)
Normal, easy make-up


Like a wolf

Wild beauty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz