Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

sobota, 10 stycznia 2015

Wyniki...

           ...miały być wcześniej, ale nie było mnie w domu. Ale teraz już są JUHU! Wgl to lol, bo jedna uczestniczka odeszła, druga się chyba usunęła.. Łooot?

1 miejsce zdobywa..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kocham tak robić xdd
.
.
.
Miranda0909!

Nie, to nie kurna dlatego, że się z nią znam, bo jest redaktorką na blogu. Po prostu chociaż coś w tym arcie rymuje, jest muzyka, jest śnieg, bardzo fajnie! :) Miranda, zdobywasz zwykłego vipa na tydzień! :D Z tego co widzę to masz już vipa... xd Napisz do mnie, jak to przeczytasz, dogadamy się w tej sprawie. Może wymienimy wygraną na prezenty z listy czy przedłużę ci go czy coś xdd

2 miejsce zajmuje... Sweeet jestem!

Też jakiś rym jest, wszystko się zgadza, a do tego graficznie wszystko mi się podoba :) Ortów też nie ma, 
W nagrodę daję ci prezenty z listy do 7500 sc :D

i 3 miejsce zdobywa....
miss_sisi♥

No może graficznie wszystko nie jest idealny, bo np. tło nie kupione, ale wiersz się ładnie rymuje, jakieś powiązanie ze świętami jest i szczerze przyznaję ci gratulacje :))
Nagroda dla ciebie to prezenty z listy do 2500sc

A teraz... Co nasi zwycięzcy mają zrobić? Napiszę do was, nie martwcie się. W czasie 7 dni musicie odpowiedzieć na wiadomość, naładować listę życzeń i.. jak w ciągu 7 dni nie odezwiecie się, to nagroda przejdzie na kogoś innego.
A ja mam ten limit z prezentami, więc oczekujcie ode mnie prezentów w ciągu kilku dni.


4 komentarze:

  1. Nigdy nie wygrałam w żadnym konkursie, dlatego nie jestem ździwiona, że nie wygrałam.
    Po co w ogóle brałam udział? :c -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie wygrałam ^^ W sumie to pisałam na szybko bo Sally mnie poprosiła żeby zrobić xD

    OdpowiedzUsuń