Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

piątek, 9 stycznia 2015

Zbieram hajs ._.

         Na cda.pl pojawiły się Igrzyska śmierci cz.1. Czytam książkę, jestem za połową. Właśnie dowiedziałam się, że muszę jeszcze trochę ją przeczytać, żeby film mi nie zrobił spojleru. Zanim jednak wezmę się do błyskawicznego czytania dostaje zawału.
No kurna nie! Jutro ogłaszam wyniki konkursu, a mam ledwo ponad 400 sc! Potrzebuję jakichś 7000sc. .A więc droga ludności! Macie czas do 12:00 na zgłaszanie artów. O 12:ileśtam pojawi się post. Ogłoszę w nim wyniki oraz postaram się nazbierać kasy na prezenty z listy!
UWAGA! Musice obejrzeć mi z 10-20 seków, BŁAGAM!! Muszę nazbierać te pieniądze, a jeśli mi pomożecie to szybciej mi pójdzie i już nawet jutro mogę kupić wam te prezenty, ale JESZCZE J E D N A rzecz. Mamy limity w dawaniu prezentów (10 na dzień), dlatego jutro zacznę od 1 miejsca wysyłać prezenty, nie naparzajcie się, to trochę potrwa.
A WIĘC ROBIMY SKŁADKĘ I POMAGACIE MI W OGLĄDANIU SEKÓW, JEŚLI  CHCECIE, ABYM SZYBCIEJ WAM DAŁA NAGRODY!!
I jeszcze... Będę musiała kupić vipa, żeby dać wam te prezenty vip kur..

Papatki ^^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz