Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

wtorek, 27 stycznia 2015

Dlaczego nie warto przejmować się hejtami?

        I tak tradycyjnie na początek wzmianka. Jestem redaktorką na blogu dawnego asa98101 - msplanets.com. Nazywam się tam SallyBander. Zanim ogarnę pisanie postów itp. to minie trochę czasu.
        A dzisiaj o tym, dlaczego nie należy brać sobie do serca hejtów na msp. Oto, jak ludzie mnie hejtują przez moje filmy:


Zaraz jak zobaczyłam profile tych dziewczynek, to zrozumiałam, że to niekumate.

Ale niektórzy bardzo przeżywają po takich komentarzach, więc powiem wam, dlaczego hejty nie są szczere. Tak wgl, to co to jest hejt?

Jest to silne, nieszczere i dosyć chamskie zachowanie w internecie oczerniające dane osoby. Nawet, jeśli ich działalność w internecie jest zauważana pozytywnie, to hejterzy naumyślnie krzywdzą taką osobę i źle o niej piszą.

O hejterach:

- Ktoś zazdrości nam talentu do robieni filmów, artów i rysunków, pociesza się hańbiąc nas
- Uważa, że sam zrobiłby to lepiej (gdyby mu się chciało -,-)
- Jest samowystarczalnym dzieckiem, podoba mu się tylko dziecinada i na niczym się nie zna w tym wieku
- Uważa, że to wszystko, co robi druga osoba jest nudne, a ten hejter na ogół jest dzieckiem, które woli kucyki pony od dzieł sztuki
- Od swoich braci-hejterów dziecko nauczyło się słowa "down" i używa go w internecie, zanim nauczyło się jego znaczenia, Bo przecież w przedszkolu o tym nie uczą.
- To, co robimy podoba mu się i potajemnie naśladuje nas, ale jakby nigdy nic obrabia nam dupę
- Szuka dowodów na to, że to co robimy jest głupie
- Hejterzy na msp robią sobie dodatkowe konta, na innych stronach piszą z anonimu, anonimowość najważniejsza!
- Znajdą się też hejter-mistrzowie-riposty. Są to kolejne, słabe ewolucje hejterów
- Przeklinanie, wyzwiska, odzywki i pyskowanie
- Dodawanie sobie lat (z 8 na 14)

Hejterów łatwo odróżnić od ludzi piszących coś szczerego, np. ci widzą też pozytywne strony i nie przeklinają ;3
Nie martwcie się, jeśli ktoś taki was będzie hejtował - zgłoście, usuńcie koma lub bloknijcie.


1 komentarz: