Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

niedziela, 11 stycznia 2015

Post bezsensu, nie warty uwagi...

Hej! Z tej strony Mira. Ten post będzie bardzo krótki
 ze względu, że piszę
go z telefonu. Jak już niektórzy widzieli wstawiłam
swoje zdjęcie na MSP. Taa... Wyszłam normalnie
jak 10 latka, ale cóż niech sobie ta fotka zostanie.
Okej o MSP dziś mogę coś opowiedzieć, ale z racji że nie mogę
wstawić fajnych screenów post jest do du*y.
Tak wiem nie powinnam wypisywać niecenzuralnych
słów, zdaję sobie sprawę że tu są także młodsi widzowie
więc postaram się ograniczać takie słowa... Ale sami wiecie,
że czasami nie można dopasować słów do zdania
niestety ja już tak mam i zastępuję słowa bluzgami.
Za to Was szczerze przepraszam i postaram się nie wypisywać
przekleństw.
To na tyle w tym głupim, nic nie znaczącym poście,
nie zdążyłam napisać posta wcześniej, no ale od czego mam
telefon. Hehe.
Dziękuję za uwagę i do zobaczenia w kolejnym poście.
Pozdrawiam. (Przepraszam za literówkę)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz