Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

poniedziałek, 15 września 2014

Jak zrobić obojniaka? xd

       Ahh.. Nie było mnie dzisiaj w szkole, jakaś chora jestem po ostatnim basenie, a do tego jeszcze zapluwam monitor moim kaszełkiem '-' Dzisiaj zaprezentuję wam sposób na to, jak zrobić obojniaka na msp.
1. Najpierw zaopatrzcie się w aplikacje msp na tablecie, bądź telefonie.
2. Wybieracie pierwszą płeć, potem szybko z niej wychodzicie i klikacie w tą drugą.
3. Dobieracie jej szybko twarz, ubrania i skórę.
4. Nadajecie login i hasło...
5. Gratulacje! Otrzymałeś status obojniaka! xd
(Uwaga, nie zawsze się udaje, mi akurat nie wypaliło ._.)
A tak te człowiekowate wyglądają:

A teraz na koniec..
REKLAMA!
              Zapraszam na mój najnowszy film pt.,,Dziadek renesansu''. Fabuły nie zdradzam, masz go obejrzeć drogi czytelniku xd MUSISZ!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz