Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

sobota, 13 września 2014

Dla MovieStars z dziwnym look'iem #1

Hej!
Wiem znowu popełniam błąd!
To Paula się zajmuje modą!
Ale myślę, że to nie zaszkodzi.
Czyli taki poradnik dla tych co nie wiedzą jak się ubrać.
Przestawię 5 stylizacji, które opiszę i powiem dlaczego te a nie inne uznałam za ciekawe.
Zaczynajmy.

1. Stylizacja ,,szkolna''















Ta stylizacja przypadła mi do gustu. Nie jest za elegancka.
Jest poprostu szkolna. Kosztuje 1850 sc. Nie tak drogo.
Będzie pasować do każdego. Ale jak kto woli. Uznałam ten look za godny uznania, ponieważ nie jest krzykliwy i rzucający się w oczy.
Daję temu look'owi 8,5/10 ptk.

2. Stylizacja ,,imprezowa''















Look podoba mi się. Jest prosty ale niezwykły. Kosztuje 2000 sc.
Trochę dużo, ale bez kolczyków kosztuje znacznie mniej.
Ta stylizacja zdobywa dużo punktów odemnie dlatego, że jest oryginalna. Nigdy nie widziałam podobnego look'a.
9/10 ptk.

3 Stylizacja ,,galowa''















Stylizacja nie jest tania. Kosztuje aż 2100 sc. Z czego sama sukienka kosztuje 1100 sc. Ale cóż, sami powiedzcie czy stylizacja nie wygląda ciekawie? Sukienka i buty mają kolor czarny, aby rozjaśnić look dodałam blond włosy.
Daję 9,5/10 ptk.

4. Stylizacja ,,wiosenna''















Ta stylizacja bardzo, bardzo pasuje do mojego gustu.
Lubię wiosenne klimaty. Kolory seledynowe i trochę pudrowego różu  bardzo dobrze współgrają. Włosy koloru jasnego związane w kitkę.
Bez wątpienia daję 10/10 ptk!

5. Stylizacja dla VIP















No i ostatni look dla VIP. Do skopiowania. Kosztuje 1625 sc. Nie drogo. Znacie może Iggy Azaleę? Ta stylizacja jest podobna do jej ubioru. Kolory dopasowane. Jednym zdaniem mówiąc ,,Nic dodać, nic ująć'' Daję 9,5/10 ptk.


I to na tyle w tym poście myślę,że
się spodobał.
 Nie wiem czy będę robić takich więcej.
Pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz