Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

piątek, 5 września 2014

Następne trzy osoby do ocenienia + info.

Hej.
Tu znowu ja Klaudia. Do rzeczy, zrobiłam teledysk. Mój drugi już.
Tutaj daję wam ten teledysk.
Tytuł piosenki jest podany na miniaturce.


Myślę, że się spodoba ;)
A teraz następne osoby do ocenienia.

1. Pierwszą osoba która zostanie przeze mnie oceniona to amimowa123

 amimowa123: bardzo uprzejma osoba.
Lubi pomagać w lvl oraz w zdobywaniu StarCoins.
A teraz do ubioru. Ubiór niby prosty ale niezwykły.
Jest oryginalny i ciekawy.
Kolory dobrane. Fiolet z bielą nieźle współgrają.
Do tego uszy tygryska.
Nie za bardzo podobają mi się kolory włosów. Ale może być.

2. Druga osoba to Lafiel

 Lafiel jest osobą lubiącą styl Goth.
Ciekawy ubiór,  nie powiem ;).
Tylko jak by zmieniła trochę kolory, byłoby lepiej, ponieważ wszystko się zlewa.
Laf jest osobą miłą uprzejmą i pomocną.
Pomoc niesie każdemu. Mnie bardzo często pomaga.

No i przyszedł czas na 3 osobę którą jest luzmika
 luzmika, poznałam ją dzięki Lafiel opisanej powyżej.
luzmika jest bardzo miłą osobą. Jest także uprzejma i chętna do zabawy, np. imprez na MSP.
Jej ubiór jest stanowczy, i to mi się podoba!
Jest odważna z dobieraniem części garderoby.
Kolor wchodzący w kolor wiśniowy połączony z czernią, świetne!
Dobra to na tyle
w dzisiejszym poście
Myślę, że się spodobał.

Pisała Miranda0909

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz