Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

piątek, 12 września 2014

O moim guście ,,Początki i współczesność''

Witam!
Tu znów ja Miranda0909.
Dzisiaj coś nowego, mianowicie pokażę Wam moje stylizacje.
Będzie 5 stylizacji.

1. Look z początku mojej gry na MSP















Wiem, wiem co powiecie. Była wtedy okropnie ubrana.
A mój wygląd twarzy to dopiero masakra.
Dopiero po 2 miesiącach gry uświadomiłam sobie, że wyglądam jak świrus.
Jedyny mój błąd to, że oddałam tą sukienkę za darmo, a ona jest teraz unikatem :/

2. Look sprzed 4 miesięcy















Ten look jest też bardzo stary. Ale moim zdaniem wyglądam na nim lepiej niż na powyżej pokazanym. Ale nie powiem, że to jakaś rewelka. Myślę, że wtedy wcale nie miałam stylu.

3. Look przed moim odejście z MSP (moje odejście strwało 2 miesiące :/)















W tej stylizacji trochę bardziej się wysiliłam z moim stylem
niż z look'ami powyżej.
Tylko trochę dziwny kolor włosów wybrałam, taki żółty.
Myślę, że lepiej wyglądały by te włosy jakby były jaśniejsze.

4. Po powrocie na MSP. Jeszcze przed VIP'em














Tą stylizację stworzyłam po moim powrocie na tą grę.
Co mnie najbardziej śmieszy w tym looku?
Te włosy, są nienaturalnie zielone, nie podoba mi się też
kolor ust. Reszta może być.

5. Przyszedł czas na looka już po kupieniu VIP














Nic dodać, nic ująć. Moim zdaniem wszystko jest idealnie.
Sukienka pasuje kolorystycznie do wszystkiego.
Włosy można do wszystkiego założyć, ponieważ nie mają
żadny bardzo rzucających się w oczy kolorów.
Oczy mnie się podobają, kolor ust i ich kształt też.


To na tyle w dzisiejszym poście.
Wiem, że Paula jest od mody
ale też chciałam w końcu coś
innego zrobić.

Pozdrawiam! 

Pisała Miranda0909 (Klaudia)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz