Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

czwartek, 11 września 2014

Nowy konkurs - Sweet 16 *o*

Hej, tu Paula. Mam mało czasu na robienie postów, za co was przepraszam :c
A dziś wracam z postem o nowym konkursie. ;)

"Sweet 16", czyli Słodka Szesnastka :D
Jak od razu go zobaczyłam, strasznie się ucieszyłam, ponieważ spodobał mi się ten motyw i mam  nadzieję, że nic nie zawiedzie moich oczekiwań.


Logo trochę przesłodzone, ale w tym wypadku to nic, bo przecież sama nazwa brzmi "Słodka 16". Więc w tym wypadku, takie logo strasznie mi się podoba. Balony słodycze i różowe elementy fajnie pasują właśnie do takich imprez. Nie mam zastrzeżeń.

Ocena: 10/10 pkt. :)

Ubrania Damskie:


Ubrania mi się  bardzo spodobały. Oczywiście coś musiało się powtórzyć (czytaj napis obok ubrań), ale to nie robi dużej różnicy (nie jestem pewna, czy powtórzyła się też ta sukienka z 3 obrazka nie dla vip za 800 sc, ale wydaje mi się, że tak). Fryzury według mnie są średnie. Ale za to większość sukienek i bluzek bardzo mi się podobają. Możecie się spodziewać stylizacji na koniec posta :D. Niektóre rzeczy są takie fajne, cukierkowe i słodkie, różowe i fioletowe, co fajnie właśnie oddaje motyw.

Ocena: 9/10 pkt. ;)

Ubrania męskie:


Zawsze jak wszystko jest dobrze, całą ocenę konkursu zbiedzą ubrania dla chłopaków. Nie dość, że jedna strona, ubrania nie są zbyt fajne, Jedynie może ta kurtka dla vip. Dodatki nie są złe. ALE jedno zaskoczenie - dali fajne włosy! Ostatnio włosy dla chłopakow nie przypadły mi do gustu, a te tak :)
Szkoda, że dla chłopaków dają tak mało rzeczy :/

Ocena: 6/10 pkt.

Animacje:


Animacja Glitter and Glam
Kosztuje 800 sc
Kategoria Pozy
Moviestar pozuje w blasku fleszy na czerwonym tle jakiegoś materiału. Animka jest droga. Według mnie trochę się nie opłaca.

Animacja Memories For Later
Kosztuje 500 sc
Kategoria Pozy
Moviestar wykonuje różne pozy, również w blasku fleszy.

Animacja Pressies For Me?
Kosztuje 625 sc
Kategoria Impreza i Moda
Animacja jest dla użytkowników z vip
Moviestar jest otoczona prezentami, a gdy otwiera jednego z nich, leci z niego jakieś światło z magicznym pyłkiem (?) (tak sobie to opisałam XD).


Animacja Here I Come!
Kosztuje 550 sc
Kategoria Impreza i Moda
Moviestar Pojawia się z dołu, prawdopodobnie na jakiejś platformie czy coś ( nie wiem jak to fachowo nazwać) i stoi w serpentynach i confetti.

Animacja Sweet 16 Entrance
Kosztuje 5 diamons
Kategoria Aktorstwo i Taniec
Moviestar wykonuje różne pozy w takim jakby wejściu z balonów z napisem SWEET 16. Widzimy też balony obok wejścia.

Ocena:7.5/10 pkt.

Rzeczy:


Rzeczy są fajne, typowo urodzinowe. Jakieś torciki, obrusiki, baloniki, prezenciki itd. :)

Ocena: 8/10 pkt.

Razem: 40.5/50 pkt. Ten konkurs oceniłam chyba najlepiej jak do tej pory :D

I na koniec kilka stylizacji, z rzeczami z nowego konka:


I jak wam się podobają? :D
Jak wam się podoba w ogóle cały konkurs?
Dajecie radę w szkole?
Pa :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz