Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

poniedziałek, 29 września 2014

Skarbonka VIP

Siem :*
Tu znów kessys
Sorry, że dopiero wczoraj była notka, ale dowalili mi z maty i polaka ;)
Chcę was poinformować o nowej opcji na MSP (...)
Moim zdaniem modzi od dawna powinni wbudować na nasze MSP ,,Bank" z bonusami,
ale... Może niekoniecznie dla VIP?
Jak nie mamy vipka, to nasze oszczędności na marne.
Szybko możemy potrzebować sc , wtedy nie ma czasu na przeciągłe kupowanie VIP'a.
Chociaż ten prosiaczko-bankier robi wrażenie :o
Po 1 zakręceniu kołem dostałam 50 sc bonusu.
Modzi nie skąpią kasy :D
Ale ja bym zrobiła skarbonkę w której po zaoszczędzeniu pewnej sumy dostawałoby się status VIP.
I jest mały problem; Modzi całkowicie przesadzają z błędami xD
Twój skarbonka xD
Coś tłumacz tutaj nawalił :P
Jak oszczędzać?
Za obejrzeniem filmu, kręceniem kołem, czasem po otwarciu fame magazine i jak ktoś nam looknie film dostajemy wyznaczoną liscbę fame i  sc .

Cały czas próbuję jakoś oszukać i otworzyć skarbonkę,
Ale nic nie wskazuje na to, żeby mi się udało ;(
 Ale jak się uda to powiem :P
   


                                                          Pisałam Ja xDD

6 komentarzy:

  1. Ale... Co nawalił tłumacz? :o

    OdpowiedzUsuń
  2. No nawalił. Powinno być : " Twoja VIP Skarbonka " a nie : " Twój VIP Skarbonka " ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie ;) Świniak wyszedł xdd

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tworylam skarbonke vip bez vip..jak sie konczy vip to automatycznie nam sie pokazuje i statni ra mozemy ja rozbic...

    lora 1011

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi sie wczoraj udało otworzyć skarbonke VIP na 2 koncie.
    Na jednym (Wasloso) mam vipa.
    Zalogowałem sie pierw na Wasloso potem na to 2 konto Xenns.
    Otworzyłęm na Wasloso skarbonke VIP i ją opróżniłem, a potem chciałem zobaczyć ile mam zaoszczędzonego na Xenns i zamiast pokazać się ie mam oszczędności, pokazało mi sie żębym rozwlił skarbonke :D
    I booom... Dostałem fame i sc ze skarbonki :D
    Próbowałem to powtózyć ale się już nie udało :(
    Może to był jakiś lag czy coś? xP

    OdpowiedzUsuń