Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

poniedziałek, 22 września 2014

Msp ogarnięte unikatami :O + Outfits

Tu Paula. Znowu dodaje późno posta ;_;
Jak wiecie, na msp powróciły unikaty (nie na stałe xd) *o*
W sklepach chyba można znaleźć najbardziej znane unikaty, popularne i mniej, typowe serduszka, rzadką syrenkę itd. Wszystko fajnie, pięknie. Jest jednak jeden minus. Na ten czas, to już nie będą unikaty, ponieważ każdy je będzie miał. No, ale przynajmniej je mamy :D
Ja osobiście większość z nich mam, kupowałam do wyczerpania kasy, a miałam z 5 tys sc :D.
W ogóle to moja siostra zaszalała, bo miała 18 tys sc, kupiła zniżkę 50% i wydała wszystko xDD

Teraz będzie kilka stylówek :3
Motyw przewodni: na wypad z przyjaciółmi :3

1.

2.

3.


Post króciutki :c
Ogarnęła mnie siatkówka XD
Polska wygrała *o*
Zwijam się ;)
Dobranoc <3

1 komentarz: