Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

poniedziałek, 1 września 2014

Wyniki konkursu! :)

        I joł siemano :D Dzisiaj jak wiemy zaczęła się szkoła zła c: Zaczęłam gimnazjum śmierci, zła i wojen xd Już na pierwszym zmierzeniem z nową wychowawczynią poczułam zapach krwi :) Wyobraźcie sobie kurna, że aż 3 razy w tygodniu siedzę w tej nędzy do 16. Do tego dochodzi nauka władania nożem i innych rzeczy :) (naoglądałam się Hobbita, wiem) Może jak przyjdę ze szkoły (zajmie mi to ok. minutę łącznie z otwarciem drzwi, ja nie żartuję) i pouczę się te 2 godziny do 18 + korki do 19, to zdążę jeszcze przed odejściem z trans napisać wam notkę. Ale nie codziennie! Dlatego właśnie ja i Paula obmyśliłyśmy plan władzy nad światem zaczynając od wybrania redaktorów! XD Bardzo się zdziwiłam, jak zobaczyłam na swojej poczcie aż 2, powtarzam DWÓCH redaktorów! Myślałam, że nikt się nie zgłosi, ale jednak mnie lubicie. Dzięki? ^^ Zgłosiła się do mnie Kessys oraz Miranda0909. To ich nicki na msp. Urzekły mnie one swoimi notkami oraz opowiadankami o swoim życiu c: Nie chcę nic mówić, ale ZOSTAJECIE! W końcu nadszedł ten dzień. Wasze notki były z lekka krótkie, ale mam nadzieję, że z czasem zaczniecie pisać bardziej profesjonalnie, tak jak ja ^.^ To chyba wasza pierwsza styczność z blogowaniem i może wgl pisaniem. 
Kessys będzie redaktorem od różnych tricków na msp. Kessys, tak wgl to mogłabyś też pokazywać tricki nie tylko z msp, takie jakby instrukcje? ;) Prowadziła ona kiedyś blog, który już nie istnieje. Aktualnie pisze ona na tym blogu.
Kolejna redaktorka to Miranda0909, jak już mówiłam. Będzie ona zajmować się zachowaniem różnych moviestars, opisywać ich zachowania itp. Ciekawa posada, nie powiem. 
Zaraz po napisaniu tego posta biorę się za wysyłaniem wam próśb na pisanie na tym blogu. Waszym zadaniem, dziewczyny jest otworzenie swojej poczty i potwierdzenie tego. Fajnie by były, gdybyście zrobiły sobie jakieś loga na koniec postów.
Pamiętajcie, wasze posty muszą być oryginalne. Nie życzę sobie plagiatów na moim blogu ;) Nie publikuję waszych notek próbnych, musicie tak jakby stworzyć własne xd Każda notka powinna zawierać chociaż jednego screena. Pamiętajcie, jeśli zauważycie na msp coś ciekawego, albo na innej stronie, bardzo ważnego, o czym ja nie napiszę, to wy możecie to zrobić :)
A i jeszcze jedno. Jeśli chcecie moda na chacie, to musice przynajmniej w nawiasie umieścić wasz nick. Oraz możecie napisać max 2 notki na dzień, albo mniej jeśli widzicie, że jest ich już dużo napisanych np przeze mnie i Paulę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz