Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

piątek, 29 sierpnia 2014

Aktualizacja zła?

        Przed chwilą pojawiła się aktualizacja na msp, która lekko upośledziła nam grę. Zauważyłam jedną zmianę. Po oglądaniu filmów oprócz fame wyskakują nam starcoins i nie musimy się logać, żeby dobić starcoins zarobione z oglądania seków. Jest jeden problem. Mianowicie na oglądaniu 10 i 12 seków zarabiamy 5 starcoins, a nie 10! :(
 Fajnie! :D Jest o tyle fajnie, że musimy oglądać 20 seków, żeby zarobić 100 starcoins. Mi się kategorycznie nie podoba! Teraz wszyscy będziemy skazani na robienie zwykłych filmów, a nie seków. To już lekka przesada ze strony modów ;(
Pewnie niektórzy będą szczęśliwi, że już nie zarobimy na sekach i będziemy musieli robić zwykłe filmy, bo już nikomu się nie będzie opłacać robić seków, no ale co my, sekowcy mamy powiedzieć, jeśli wszyscy mają gdzieś nasze normalne filmy? Przynajmniej ja tak miałam.


2 komentarze:

  1. Wcale nie ja oglądam seki i dostaję za każdy 10 sc dopiero po iluś tam sekach zaczyna dawać 5 sc

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam sie z 06162

    OdpowiedzUsuń