Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Być jak... - Jak upodobnić się do gwiazd :D cz.1

Hej. Tu Paula. Na naszym blogu było trochę zamieszania i na końcu nie mamy żadnych redaktorek ;_;. Ale trzeba zrobić post przecież xD. Pomyślałam, że stworzę taką serie - "Być jak...". Będę tu przedstawiała looki, które będą podobne do wyglądu i ubioru gwiazd. Propozycje gwiazd piszcie w komach. Dziś zadecydowałam, że omówimy Selenę Gomez:


Najpierw makijaż. Na tym zdjęciu (nie jest najnowsze xD) Selena ma naturalny makijaż - no make up. Selena nie zawsze maluje się tak delikatnie, teraz trochę mocniej, ale nie przesadza z tym. Makijaż na msp wzorowany na Sel:



Brązowe oczy, delikatne cienie, jasnoróżowy błyszczyk i niezbyt jasna skóra. To elementy twarzy i makijażu Seleny. Powinny być jeszcze brązowe włosy, ale miałam na sobie te, wybaczycie? :D.

Teraz jak ubiera się Sel?


Ten zestaw bardzo mi przypadł do gustu. Chętnie bym go skopiowała, a wy? :D. Selena ubiera się modnie, na luzie i wygodnie. Nie mam żadnych zastrzeżeń :3 A jak na msp odzwierciedliłam ten zestawik?


I jak wam się podoba? Całość kosztuje 2000sc. Jestem zadowolona, bo myślałam, że będzie z tym więcej ceregieli xD. Trochę kłopotu sprawiły mi włosy, bo nie takie były jak chciałam, ale to efekt końcowy. Bluzka i spodnie bardzo mi się dopasowały, co mi oczywiście na rękę. Co myślicie?

Post już dobiega końca. Chciałam was pozdrowić i wgl xD. Trochę krótki ten post, ale cicho :D.
Lubicie Selenę?
Kogo chcecie zobaczyć w następnej odsłonie "Być jak..."?
Podoba wam się ta seria?

I oto koniec "Być jak... Selena Gomez"
Pa!

P.S. Ala jeśli to czytasz chyba musimy zmienić mi logo, ze względu na tę małą operację plastyczną xD.

1 komentarz: