Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

piątek, 15 sierpnia 2014

Hej! ;)

Hej, jestem tu nowa ;) Mam na imię Paulina i mam 13 lat. Gram w msp długo, ale nie patrzcie tu na mnie, bo wyglądam jak wieśniak :D To moje drugie konto jeszcze bez vipa - stellmi. To właśnie ja:



Będę głównie zajmować się modą, czyli oceniać ciuszki, pewnie będą jakieś rady, będę robić jakieś zestawy itp.

A dziś zajmiemy się "TOP".
Na pierwszych stronach widzimy różne ubrania. Ja mam zamiar pokazać te, które według mnie są ciekawe i ładne:

1 strona:

Zacznijmy od włosów "Dusty Locks" bądź "Traveller's Tail" (dla vip).

Włosy te są z nowego konkursu. Bardzo mi przypadły do gustu, ale w wersji nie dla vip są troszkę drogie (600 sc), jednak myślę, że warto.

 Daje im 8.5/10 pkt. A wy jak je oceniacie?


Jak dla mnie najlepiej wyglądają w wersji blond. Może u was będzie inaczej, bo zależy jaką masz twarz i ubrania na sobie ;).



Teraz taka słodka kokardka *.* "Adorable Dots"

Jest tania, a może fajnie dopełnić look.

Kosztuje 275 sc.

Jak dla mnie myślę, że 7/10.


Teraz czapka z napisem "CA$H", czyli "Ca$h Beanie".
Trochę trudno ją dopasować do niektórych włosów, ale jeśli Ci się to uda możesz zrobić oryginalny look.
Pokombinowałam odrobinkę i oto efekty:
Podoba wam się takie coś? Dla mnie to jest dość ciekawe i niezbyt banalne ;). Oczywiście każdy ma swój styl i dobiera inaczej ciuchy i kolory.
Kosztuje 300 sc.
7/10 pkt.

I ostatnie spodnie/dżinsy "Worn Asphalt".
Mają fajny krój i dobrze wyglądają do dłuższych bluzek. Nawet ich oryginalny kolor jest niezły.

Kosztują 550 sc.
Ocena 8/10 pkt.
                                                                             [Edit]


Myślę, że to już koniec mojego pierwszego posta ( jeej :D)
- Podoba Ci się post?
- Co powinnam poprawić?
Mam nadzieję, że Wam się podobało ;) No to do zobaczenia! :D

Paula ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz