Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

czwartek, 12 września 2013

13 faktów o mnie ;-;

          Hej ^^ Na MSP jestem od od bardzo dawna i mam sporo fanów, którzy codziennie mi piszą jaki ten mój blog jest fajny.. Właśnie! Najlepiej chyba wychodzi mi pisanie postów i w ogóle pisanie czego kol wiek xd Bo moje filmy wołają o pomstę do nieba jak spojrzy się na ich licznik wejść ._. Tak więc dzisiaj dowiedziecie się 13 faktów o mnie ;D
1. Według moich przyjaciół jestem ładna. Ja za bardzo tak nie uważam. NIGDY nie wrzucę na bloga swoich zdjęć. Wyglądam zbyt dziecinnie D: I jestem niska -.-' Jestem szczupła i jestem brunetką. Czyli to, co najbardziej was obchodzi :G
2. Moja głupawka jest już w stanie krytycznym i w szkole ma to skutki  katastroficzne.
3. Jestem pesymistką. Wiecznie uważam, że moje życie to dno i nieustannie myślę o odebraniu sobie go.
4. Wiecznie płaczę, krzyczę, przeklinam i biję. Radzę więc mnie nie wnerwiać ^^
5. Noszę okulary ;c
6. Nienawidzę się uczyć co często odbija się na moich ocenach.
7. Mam 8-letnią siostrę, która wnerwia mnie jak nic. Ale kocham ją ;C
8. Mój ulubiony przedmiot w szkole to angielski. Nie umiem za bardzo tego języka ale od biedy się z kimś porozumiem *-*
9. Jestem szczera. Czasami trochę za bardzo, co przynosi fatalne skutki.
10. NIE LUBIĘ łazić po sklepach za butami, bluzkami itp.
11. Uwielbiam pisać książki albo powieści.
12. Mam zainteresowania informatyczne i rysownicze. 
13. Uwielbiam zwierzęta. Mam suczkę - owczarka szkockiego i kota którego przygarnęłam. Chyba mieszańca ;D
Dobra, na razie to na tyle x_x Bayy ;*

 

2 komentarze: