Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

niedziela, 1 września 2013

Czcionki

          Hej misiaki ;* Dzisiaj zapowiada się fajna notka ;D Będzie dotyczyła ona czcionek. Na moim nagłówku widać czcionkę, której nie ma od razu na naszym systemie. Najpierw trzeba ją sobie pobrać. Polecam wam tę stronę. Teraz pokaże wam się to:

 Pokażą wam się trzy najnowsze czcionki. Mogą wam się spodobać albo nie. Oczywiście każdemu pokazują się inne. Jeśli wam się akurat spodobają to przechodzicie do punku 2. Jeśli nie to to klikacie w to co zaznaczyłam na obrazku.

2. Teraz pokażą wam się inne czcionki. Jeśli któraś wam się spodoba to klikacie w download. Mi np. spodobała się ta:
Teraz pokaże wam się okienko w którym będziecie musieli otworzyć czcionkę za pomocą winrara, jeśli go nie macie to musicie go ściągnąć. Zaznaczacie otwórz za pomocą WinRar i klikacie ok. Teraz będzie wam się to ściągać i po chwili otworzy wam się program. 
3. Instrukcja na ekranie:
U mnie akurat było gotowe a u was będzie instaluj. Ach ten komputer mojej siostry -.-

                                ~Ogłoszenia Parafialne~
Pewnie niektórzy z was wiedzą, że będę teraz redaktorką na blogu Abieski ^^ Od instrukcji oczywiście ;) Dlatego od teraz jedne instrukcje będę umieszczała tam a drugie tu. Jeśli chcecie żebym instrukcje umieszczała tylko tam to piszcie w komentarzu. Będę też trochę rzadziej wstawiała posty bo muszę się wysilić na tamtym blogu. Inaczej wylatuje D: A jakby co to nie przejmujcie się moim gderaniem. Po prostu się podnieciłam ^^

1 komentarz:

  1. M obojętnie gdzie napiszesz. Gdzie wolisz. Może jedną tu i ta samą tam?

    OdpowiedzUsuń