Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

sobota, 21 września 2013

Mam Vegasa ;D

          Mam dla was dobrą wiadomość. Po około 6 miesiącach powracam z robieniem filmów YT na Vegasie. Myślałam, że na kompie siostry już niczego nie zdziałam a tu patrzcie :) Tym razem nie jest to tylko wersja testowa ale pełna wersja Sony vegas 11 :D Dlaczego? Bo chciałam ściągnąć demo ale przez przypadek ściągnęłam fulla. Będę was teraz męczyć filmikami xd Na razie mam 1 scenę xd Ale jak na moje umiejętności robienia filmu na tym monstrum to dość dobrze. Ach pamiętam jak po raz pierwszy zobaczyłam ten program to się popłakałam :c No ok, oczekujcie filmu 1:00 - 1:50 minutowego. Ciao :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz