Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

wtorek, 17 września 2013

Głupie prośby + info

          Ostatnio strasznie wkurza mnie jak inni proszą mnie o inne konta :s
Chmurki są zakryte bo nie chcę, żebyście oglądali niepotrzebnie moje wypociny xd Proszę, nie proście mnie o inne konta! Są mi one potrzebne na wszelki wypadek np. gdybym została zbanowana i nawet po to żeby obejrzeć swoje filmy. Nie rozdaje ich! Proszę też nie błagać mnie o grafy ani nawet nie pisać ,,hej'' osiem razy na dzień i pisania ,,co tam?''. Nie znam was i po co mam wam pisać co robię?
Druga sprawa: zmieniłam wygląd bloga na taki trochę bardziej cukierkowy ale mam nadzieję, że wam się spodobał. No to chyba tyle. 
Trzecia sprawa xd Tak jak rok temu mam korki z angielskiego. Standardowo godzina i dwa razy w tygodniu. Dokładniej we wtorki (dzisiaj -.-) i czwartki. O 19.00 Masakra i do tego 2 kilsy od domu. Mówię wam to dlatego, że w te dni raczej nie spodziewajcie się notek ode mnie. Może czasami coś napiszę :c 
To chyba tyle. Ciao ;D

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz